Publiceret den: 01-12-2020
Musikere bliver ikke booket, og koncertsteder står mere eller mindre tomme.

Der er allerede fokus på situationen i mange medier. Her er et kunstprojekt, der gør problemet anderledes visuelt - se https://locations.dk/music-locked-out

Midt i en dramatisk nedlukning af koncerter er musikere og publikum afskåret fra at mødes. Bygningerne står tomme – både de bygninger der giver plads til musikken, og de bygninger som skal rumme vores øvrige liv. Jeg har i projektet ladet musikerne og bygningerne møde hinanden igen – bygningerne har fået liv, men nu på ydersiden. Projektet består af billeder, der er taget ved hjælp af en projektor. Jeg har været ude og projektere mine koncertbilleder op på bygninger, og har fotograferet det nye sammensatte billede, der opstår.

Jeg håber, at I kan se ideen i mit projekt, og vil bringe det som et bidrag i debatten om musikernes særligt vanskelige vilkår midt i en Corona-tid.

Website med projektet: https://locations.dk/music-locked-out
Download site med de enkelte billeder: https://drive.google.com/drive/folders/1RIQwxRsV1tF2NwN3KiJIskYsl70CFjik?usp=sharing

Billederne må bruges frit til redaktionelt brug mod kreditering.
Billederne må ikke videredistribueres.

Hvem er jeg: Jeg er koncertfotograf, og leverer billeder til f.eks. GAFFA, UHØRT festival, Stella Polaris etc. Mere info på www.locations.dk.

Ring eller skriv gerne for nærmere information - tlf. 40157519 / mail erling.brodersen@gmail.com.

Erling Brodersen
40157519 / erling.brodersen@gmail.com