Publiceret den: 09-11-2020
Den 5x5 meter store kube omgiver et tårn på 3 meter der bærer en fakkel der vil brænde konstant over København i den tid udstillingen varer. Kunstnerne Mathilde Grafström og Lia Hörner har illustreret temaet frihed med fotos og malerier af glade levende mennesker fra babyer og badende børn, nøgne kvinder og elskende par. Alle viser de glæden ved livet som udfolder sig i en fri og levende verden hvor alle kan gøre hvad de har lyst til, naturligvis under hensyn til hinanden.

OOCs kernebudskab er at vi står over for en falsk corona pandemi. Ikke falsk i den forstand at der ikke er en smitsom coronavirus, for der har jo altid været en smitsom forkølelse men det har aldrig været noget problem. Falsk fordi at en fuldstændig uskyldig forkølelse bliver blæst op til at være en livstruende sygdom.

Dødelighedstallene for 2020 har jo også bekræftet at der absolut ikke er tale om nogen farlig epidemi; Der er færre der er døde i år end i 2018 og 2019 i gennemsnit. Der er heller ikke flere skader og senskader end der altid har været ved forkølelse. Nu registrerer vi bare det hele og gør et stort problem ud af det. Så der er ingen fornuft i coronahysteriet, intet sagligt belæg for at lukke samfundet ned, for mundbind og social distance, for at lukke restauranter og kulturliv ned kl 22.00.

Der er tale om en politisk beslutning der er fuldstændigt uden saglig grund. Derfor er hundredetusindvis af læger og eksperter på verdensplan blevet enige om at der tale om en falsk pandemi.

Det vi står overfor er noget meget forfærdeligt, nemlig et kup af hele verden hvor WHO sammen med medicinalindustrien forsøger at skabe et marked for vacciner, medicin, tests, sundhedsteknologi, hygiejnemidler osv. Desværre synes de fleste af verdens regeringer at det er en vældig god ide at benytte pandemien til at tage magten, overtage kontrollen med medierne og skabe sig selv en populær platform at stå på.

Prisen skal betales af os alle sammen og prisen er tabet af vores menneskerettigheder, vores grundlovssikrede rettigheder til forsamling og ytring, selvbestemmelsen over vores egen krop og andre grundrettigheder.

Den nye epidemi lov er et skrækeksempel på hvor galt det kan gå når politikerne grådigt tager magten uden hensyn til menneskers ve , vel og rettigheder. Vi må stå sammen om at udbrede kendskabet til videnskaben om corona før politikerne fratager os alle grundlæggende rettigheder på baggrund af noget der kun kan kaldes svindel.

Derfor siger OOC at den falske pandemi er den største forbrydelse mod menneskeheden i det nye årtusinde. Det er den tekst du kan læse på udstillingen og herunder:

De vedhæftede billeder kan frit benyttes af medierne.

Tekst fra udstillingen:

"OOCs Frihedens fakkel"
Du er blevet ført bag lyset. Vågn op og sig fra!

Her er hvad 100.000 læger og eksperter verden over har erklæret sig enige i:

Corona er ikke farligere end en
almindelig influenza – Kun de allersvageste af de allerældste dør!

Der er ingen overdødelighed noget sted
i verden, og der er ingen væsentlige
skader eller senskader fra COVID-19.

Corona pandemien er falsk.

Der er ingen virus-trussel mod menneskeheden.

Den falske corona pandemi er skabt af en grisk og skruppelløs medicinalindustri, der har misbrugt et totalt korrupt WHO til at vildlede alverdens regeringer.

Medierne er købt, optællingerne at de ”corona-døde” er styret af WHO og
tallene er totalt vildledende.

Den falske corona pandemi er det nye
årtusindes største forbrydelse mod
menneskeheden.

Den falske corona pandemi truer
planetens fremtid fordi den fjerner det livsnødvendige fokus på udviklingen af
en bæredygtig verdenskultur.

Søren Ventegodt, Formand for OOC –
Organisationen til Oplysning om Corona

Om Søren Ventegodt: Læge, forsker, direktør for Forskningscenter for Livskvalitet siden 1990, forfatter til 25 bøger og 250 videnskabelige artikler, formand for OOCs videnskabelige komite. Leder af Forskningsklinik for Holistisk Medicin, Psykologi og Sexologi. Dømt til at miste
lægeautorisationen for at bruge Vaginal akupressur i 2012, gengivet lægeautorisationen og gengivet retten til at bruge vaginal akupressur af Landsretten i 2020.

Om Mathilde Grafström: Fotokunstner, frihedskæmper. Hendes billeder af frie nøgne kvinder, der viser selvkærlighed, selvrespekt og selvaccept, er blevet set af mere end 50 millioner
mennesker verden over. Hun er kendt fra alle store medier i Danmark. Hendes nøgenbilleder hænger i dag på Christiansborg. Hun har permanente udstillinger på flere rådhuse i danske kommuner, bl.a. i Glostrup og Nykøbing Sjælland. Hun er bestyrelsesmedlem i OOC.

Lia Hörner, ung tysk billedkunstner der har sat sig for at gendigte verdenshistoriens største kunstværker. Hendes motiver er primært frie, stærke, vise kvinder, der vedstår sig både seksualitet og intellekt, og som gennem erobringen af Selvet bryder fri af verdens begrænsninger.

Pyroteknik: Ingeniør Markus Göttler, medlem af OOCs bestyrelse.

Ansøgning om tilladelser hos politi og kommune: Peter Krabbe

Om OOC:
Stiftet 2020 for at oplyse om

1) at corona virus ikke er farlig og ikke er nogen trussel, der kan begrunde, at vi mister vores grundlovssikrede rettigheder, menneskerettigheder mm.

2) at nedlukning af samfundet ikke er sagligt
begrundet men politisk besluttet – og stik imod al eksisterende viden om corona.

OOCs fører to retssager mod statsminister Mette Frederiksen for brud på grundloven.
Se videnskaben om corona virus på www.ooc.one og www.coronawhistleblower.org. Her finder du ud over links til retssagernes dokumenter
også gratis link til OOCs bog Corona Overleverens Håndbog.

Frihedens Fakkel og demonstrationerne mod Corona hysteriet og den falske corona pandemi sker efter beslutning i OOCs bestyrelse.

Bliv medlem af OOC i dag og støt OOCs vigtige kamp for grundloven og menneskerettighederne.

Lad os være sande, gode, smukke og frie.
Kontakt til Søren Ventegodt for mere information og interviews på 20666766.

Udstillingen på Rådhuspladsen kan opleves til d. 8 november kl 12 og flyttes derefter til Nytorv (ved domhuset) i Københavns indre by.

Billeder af udstillingen kan frit benyttes af medierne