Publiceret den: 28-10-2020
I starten af oktober var over 32.000 danskere med til at kåre Danmarks Bedste Bageri blandt 151 nominerede bagerier. Nu skal en ny afstemning være med til at kortlægge, hvor I Danmark man finder de bedste sushi-restauranter. Afstemningen kører fra 29. oktober til 12. november kl. 12. Man kan nominere sin sushi-favorit frem til 30. oktober kl. 12.

Hvert år kårer OpdagDanmark landets bedste oplevelser inden for en række kategorier, hvor folk via sms og app kan stemme på deres favoritter og være med til at bestemme, hvor man finder de bedste bagerier, badehoteller, campingpladser, ishuse, burgers m.m. I år kåres Danmarks Bedste Sushi for første gang.

Afstemningen starter torsdag d. 29. oktober og løber i 14 dage frem til 12. november kl. 12, hvor OpdagDanmark kårer de bedste sushi-steder i Nordjylland, Midtjylland, Sydjylland, på Fyn og Sjælland samt i de fire store byer, København, Aarhus, Odense og Aalborg.

Det er muligt at nominere sin favorit frem til fredag d. 30. oktober kl.12.

Du kan nominere og stemme her: https://www.opdagdanmark.dk/danmarks-bedste-sushi/

Alle de sushi-steder, der får over 250 stemmer, får en plads på OpdagDanmarks kort over de bedste oplevelser.

Om OpdagDanmark
OpdagDanmark er en privat turistvirksomhed etableret af iværksætterne Sebastian Søndergaard og Lau Starcke-Jensen. OpdagDanmark.dk følges af 35.000 på Facebook, 12.300 på Instagram og 16.000 nyhedsbrevsmodtagere. 12.000 danskere har downloadet appen.

Kontakt Lau Starcke-Jensen, partner og redaktør, på +45 53 63 12 14 eller lau@opdagdanmark.dk
Lau Starcke-Jensen
Telefon:53 63 12 14