Publiceret den: 13-10-2020
151 bagerier har siden 29. september jagtet titlen som Danmarks Bedste Bageri i OpdagDanmarks store afstemning. I dag, d. 13. oktober kl. 12, kåres vindere for de fem regioner Nordjylland, Midtjylland, Sydjylland, Fyn og Sjælland, samt byerne København, Aarhus, Odense og Aalborg – og selvfølgelig en samlet vinder for hele Danmark.

Hvert år kårer OpdagDanmark landets bedste oplevelser inden for en række kategorier, hvor folk via sms og app kan stemme på deres favoritter og være med til at bestemme, hvor man finder de bedste badehoteller, campingpladser, ishuse, burgers m.m. I år kåres Danmarks Bedste Bageri for første gang.

Afstemningen startede tirsdag d. 29. september, og på 14 dage har mere end 32.500 danskere været inde og stemme på deres favoritbageri. Alle bagerier, der får mere end 250 stemmer, får efterfølgende en nål på OpdagDanmarks kort over landets bedste oplevelser. Det er der i alt 34 bagerier, der har opnået:

Se de 34 bagerier her: https://www.opdagdanmark.dk/danmarks-bedste-bageri/

De 151 bagerier er nomineret af OpdagDanmarks brugere.

Om OpdagDanmark
OpdagDanmark er en privat turistvirksomhed etableret af iværksætterne Sebastian Søndergaard og Lau Starcke-Jensen. OpdagDanmark.dk følges af 34.700 på Facebook, 12.300 på Instagram og 16.000 nyhedsbrevsmodtagere. 11.000 danskere har downloadet appen.

Kontakt Lau Starcke-Jensen, partner og redaktør, på +45 53 63 12 14 eller lau@opdagdanmark.dk
Lau Starcke-Jensen
Telefon:53 62 12 14