Publiceret den: 09-10-2020
MySafetyEye, efterfølgeren af den populære Nabo-baserede overvågnings app, laver din gamle telefon om til et gratis overvågnings-kamera – eller en alarm via abonnement. Du skal blot installere app’en på både din normale telefon og gamle aflagte telefon, så er du klar.

Virum – 9. Oktober 2020: MySafetyEye’s populære Nabo-baserede overvågnings app har i årevis givet notifikationer om indbrud eller naboers egne ”observationer”, hvis en person observerer noget usædvanligt. Nu kan den også gøre din gamle telefon til et observations-kamera og dermed et våben mod tyven. Udover at få en alarm, hvis der er noget på færde, kan man også se om venner eller naboer er i nærheden og kan hjælpe.

Du skal blot installere MySafetyEye app’en på din gamle mobil telefon, så kan den agere kamera og levere gratis overvågning – eller mod abonnement en alarm løsning. Det er en miljøvenlig brug af din aflagte telefon som kamera; giver nem adgang hjælp fra venner og naboer og så får du også rapporteringer, hvis en i dit nabolag bemærker noget mistænkeligt eller rapporterer et indbrud. Alt sammen samlet i en enkel og gratis overvågningsløsning med mulighed for at tilkøbe markedets billige bevægelses-alarm i samme app. I praksis er alarmen et abonnement, hvor din aflagte telefon, der nu fungerer som kamera, kan opdage bevægelser og alarmere dig om en ubuden gæst kommer i dit hjem, sommerhus, båd, bil eller hvad du ønsker at overvåge.

Ferien kan trygt starte efter 2 minutters installation

Løsningen er ikke kun gratis for overvågning eller billig for alarm, den er også nem. Helt enkelt installerer du MySafetyEye på din Android eller Apple IOS smart telefon. Når den er installeret på din aflagte telefon som kamera og din daglige telefon til overvågning, har du fuld adgang til alle dine kamera’er og venner. Dermed får brugerne af den populære Nabo support app både de eksisterende funktioner samt en lang række nye gratis funktioner – herunder overvågning samt en alarm til markedets billigste månedlige ydelse.

Overvågning er gratis og alarm løsningen 79,- kr. om måneden i abonnement. Frem til Januar 2021, kører MySafetyEye en kampagne, hvor prisen er 49,- krt. om måneden.

Der er mere information, introduktions-video og download link på https://www.mysafetyeye.com

Billedtekst: Brug den gamle mobil som våben mod tyven. MySafetyEye gør med en app din gamle mobil til et gratis overvågningskamera våben mod tyven –og markedets billigste og nemmeste alarm. Installer app’en, log-in og så er du klar.
Lars Barthold Nielsen

MySafetyEye - Lars Nielsen