Publiceret den: 08-10-2020
Tidligere afdelingsdirektør fra Jyske Bank Viborg og Mors–Thy Erhverv træder ind i ejerkredsen hos Vexa Group A/S

Den 1. oktober blev ejerkredsen hos Vexa Group A/S udvidet med tidligere afdelingsdirektør Morten Nielsen. Morten Nielsen har de sidste 16 år været ansat hos Jyske Bank, hvoraf han de seneste 12 år har indtaget en synlig erhvervsorienteret lederprofil. Forretningsmæssigt såvel som HR-mæssigt har Morten skabt gode resultater.

Morten Nielsen er oprindelig fra det Nordjyske, men har de sidste 20 år haft bopæl i Viborg sammen med sin kone Lotte og deres to drenge. Med to aktive fodbolddrenge, der spiller fodbold på eliteplan, er sporten blevet et fast omdrejningspunkt for hele familien. Morten er således altid at finde på tilskuerpladsen, når VFF løber på banen.

Ejerkredsen - mulighederne ligger foran os
Hos Vexa er Direktør Jesper Kortbæk Slot glad for at have fået Morten Nielsen med ombord.

– Jeg har kendt og fulgt Morten i mange år. Han er en anerkendt, respekteret og dygtig bank- og forretningsmand, hvilket hans position og mangeårige engagement hos Jyske Bank vidner om. Vi har i de seneste to kvartaler haft omsætnings- og indtjeningsrekord - med Morten på holdkortet, sætter vi yderligere fokus på den strategisk forretningsudvikling, så vi kan fastholde det gode momentum. Vores vision er fortsat at være blandt Danmarks førende inden for finansiering af fast ejendom.
- Jesper Kortbæk Slot

Ejerkredsen hos Vexa Group A/S består fra 1. oktober af Direktør Jesper Kortbæk Slot, Partner Claus Nordendahl Johansen og Partner Morten Nielsen.
Kathrine

Vexa Group A/S