Publiceret den: 06-10-2020
151 bagerier jagter titlen som Danmarks Bedste Bageri i OpdagDanmarks nye afstemning, og på kun 7 dage har 17.000 danskere allerede været inde og stemme på deres lokale favorit.

Hvert år kårer OpdagDanmark landets bedste oplevelser inden for en række kategorier, hvor folk via sms og app kan stemme på deres favoritter og være med til at bestemme, hvor man finder de bedste badehoteller, campingpladser, ishuse, burgers m.m. Som noget nyt i 2020 kåres Danmarks Bedste Bageri og det har allerede fået stor opmærksomhed!

Afstemningen startede tirsdag d. 29. september, og på kun 7 dage har mere end 57.000 danskere besøgt bageriafstemningerne på opdagdanmark.dk og leveret 17.000 stemmer på deres favoritbageri.

De 151 bagerier er nomineret af OpdagDanmarks brugere.

Afstemningen kører frem til tirsdag d. 13. oktober, hvor der kåres vindere for de fem regioner Nordjylland, Midtjylland, Sydjylland, Fyn og Sjælland, samt byerne København, Aarhus, Odense og Aalborg – og selvfølgelig en samlet vinder for hele Danmark.

Alle bagerier, der får mere end 250 stemmer, får efterfølgende en nål på OpdagDanmarks kort over landets bedste oplevelser.

Om OpdagDanmark
OpdagDanmark er en privat turistvirksomhed etableret af iværksætterne Sebastian Søndergaard og Lau Starcke-Jensen. OpdagDanmark.dk følges af 34.700 på Facebook, 12.300 på Instagram og 16.000 nyhedsbrevsmodtagere. 9.800 har downloadet appen.

Kontakt Lau Starcke-Jensen, partner og redaktør, på +45 53 63 12 14 eller lau@opdagdanmark.dk
Lau Starcke-Jensen
Telefon:53 63 12 14