Publiceret den: 23-09-2020
Fra 1. oktober overtager Steffen Kisselhegn det landsdækkende køkkenfirma, OK Køkkenrenoverings distrikt i Midt og Vestsjælland. Overdragelsen sker, fordi køkkenkæden nu vil styrke fokus på området.
- Jeg har nu købt rettighederne i dette distrikt, og driver det som et partnerskab med OK Køkkenrenovering i et såkaldt franchise-samarbejde. Det betyder, at jeg driver distriktet under eget CVR-nummer, men i henhold til de indgåede aftaler, som de to stiftere af OK Køkkenrenovering, Ole Jensen og Harry Brogaard, har fastsat for OK Køkkenrenovering, siger Steffen Kisselhegn.
OK Køkkenrenovering har siden start i 2007 haft stor succes med deres koncept, som bygger på genbrugstanken om kun at udskifte de dele af et køkken, bryggers eller bad, som er slidte - og det er typisk låger, hængsler, skuffer, bordplade og håndtag.
- Det her koncept er super godt, fordi det rammer lige ned i trenden med grøn omstilling og genbrugstanken. For hvorfor smide noget væk, som fungerer. Og så er OK Køkkenrenoverings koncept effektivt og sparer kunderne for både penge og tid. For det er enkelt og ukompliceret for kunderne, når jeg kommer på hjemmebesøg, siger han, og tilføjer, at konceptet tiltaler kundegrupper i alle aldre – ikke mindst de unge, siger Steffen Kisselhegn.
Base i Sorø
OK Køkkenrenovering Midt og Vestsjælland har deres lager i Sorø, og her får Steffen Kisselhegn sin base. Han overtager ligeledes personalet, der er tilknyttet Midt og Vestsjælland. Det er sælger Arne Fuglholt, som fortsætter med at have sin base i Nykøbing Sjælland, og Morten Schmidt med udgangspunkt fra Køge, samt lagermand og bogholder med base i Sorø.
- Selv kommer jeg primært til at stå for salg og opmåling ude hos kunderne, hvor jeg også rådgiver og vejleder kunderne til at træffe nogle gode valg i forhold til muligheder og begrænsninger, siger Steffen Kisselhegn.
OK Køkkenrenoverings sælgere kommer på gratis hjemmebesøg og under første besøg planlægges opgaven, når der er valgt materiale. Og kunden får også allerede ved første besøg udregnet en fast pris.
Monteringsarbejdet udføres af faste, lokale montører og klares normalt på blot en dag, men kan strække sig over to dage ved større specialopgaver.
Ønsker man besøg af en sælger fra Steffen Kisselhegns distrikt, kan man finde kontaktoplysninger på kædens hjemmeside www.okkr.dk, hvor man ligeledes kan finde inspiration.

For mere info:
Web: www.okkr.dk