Publiceret den: 16-09-2020
Den 25.9 udgiver den frivillige patientforening Fookid bogen:” Hvordan udsulter man kræft- uden at sulte sig selv” af Jane McLelland på dansk.
Bogens indhold handler om at kombinere den konventionelle og komplementære kræftbehandling til patienternes bedste, hvilket ikke sker i dag.
Bogens hovedperson har overlevet terminal kræft ved selv at forske i sine kræftsygdomme og lægefaglige undersøgelse. Hun er nået frem til den velunderbyggede konklusion: At ved at blokere for det kræftceller lever og formerer sig af, kan man overleve sin kræftsygdom. I bogen vises hvordan og der er hjælp at hente på en FG gruppe.
Vi har ønsket en oversættelse siden vores start som forening i april 2019. Lige nu har vi over 1500 brugere i vor FB gruppe og der kommer stadig flere til. Mange er opgivet af det danske sundhedsvæsen, og nu bruger de deres opsparing på at tage til udlandet for at modtage behandling.
Det er lykkedes os at etablere et samarbejde med COC Care Oncology Center i London, der forsker i off label medicin(medicin opfundet til andet formål, men har vist sig også at være kræfthæmmende) med Skype konsultationer omkring en protokol, der har vist sig lovende, for kræftramte og fået en dansk klinik med ombord, så der kan udskrives recepter i DK.
Vi har mange i foreningen, som er på denne protokol samt andre konventionelle og komplementære midler. Protokollen er ikke en helbredende behandling, og det er heller ikke endnu et alternativt hokus pokus tilbud til kræftramte, men et tiltag som er bygget på lægefaglige undersøgelser, og som giver håb til kræftramte.
Bogen kan tilsendes som PDF film, hvis det ønskes.
John Madsen
Telefon:20678813