Publiceret den: 17-08-2020
Bor du i et nyere hus, som er bygget efter nutidens høje energikrav? Oplever du også lign. udfordringer:
- Er der fugt på væggene efter bad?
- Skal I åbne vinduet når emhætten kører?
- Bliver der ekstraordinært varmt eller koldt?
- Støjer ventilationen?
- Driller varmeanlægget?
- Eller er det der teknik bare en hovedpine der ødelægger nattesøvnen?

Hos Hushviskeren kender vi løsningen! Stigende krav til energiforbruget har gjort det til en kompleks sag at være husejer. For at undgå ovenstående gener skal den komplekse teknik i moderne parcelhuse kører 100%, og det kan være svært at finde den nødvendige hjælp. Hos Hushviskeren har vi skabt et univers, som har til formål at hjælpe husejere med at få deres hus til yde optimalt. Vi synes det er afgørende, at man som husejer får maksimal værdi for de penge man har investeret i sit drømmehus, og at man ikke skal bekymre sig om alt den kedelige teknik. Vi har skabt Hustrim, hvor man som husejer får hjælp til indkøring af varme og ventilation, samt kompetent rådgivning til teknikken i sit hus. Med mere end 15 års erfaring fra både privat- og erhvervsejendomme skaber vi tryghed for den private husejer, så de kan nyde drømmehuset og bruge tiden på det der er sjovt,
Andreas Pape Kjærsgaard

EXPERO ApS