Publiceret den: 16-07-2020
BLOMSTER til festlige dage

Bøger om blomster og blomsterdekorationer er altid populære, og med bogen ”BLOMSTER til festlige dage” har den professionelle florist Irene Hunderup Nielsen forfattet en meget inspirerende og omfattende bog, som kommer hele vejen rundt om emnet. Her er alt fra barnedåb, konfirmation, bryllup, mærkedage, fødselsdage, årstider, højtider, dørpynt og til 11 personlige festsange – alle forfattet af bogens forfatter.

Irene Hunderup Nielsen giver sit bud på binderier og arrangementer til over 60 forskellige lejligheder og anledninger fordelt på 145 sider. Det hele er præsenteret i smukke billeder, og til hvert emne er en udførlig blomsterliste, som skaber et smukt blomsterpotpourri af skønne binderier fra en dygtig florist.

”BLOMSTER til festlige dage” er en inspirationsbog for alle – både til den professionelle florist og alle dem, der bare elsker blomster og slet ikke kan forestille sig en fest uden blomster.
- Jeg håber med denne bog at kunne inspirere og smitte andre med min blomsterglæde. Det har været en lang, men meget spændende proces at få det hele til at falde på plads, siger Irene Hunderup Nielsen, der beskriver sig selv som en blomsterpige, der er blomsternørd helt ind i hjertet.

Kreativiteten i både ideer, tilrettelæggelse og udførelse er imponerende. Bogen er et inspirerende idékatalog og ”BLOMSTER til festlige dage” henvender sig til alle blomsterelskere.

”BLOMSTER til festlige dage”
af Irene Hunderup Nielsen

145 sider
Format: 250x210 mm