Publiceret den: 10-06-2020
18. juni 2020 udkommer rejseromanen En ufrivillig backpackers bekendelser af Ditte Svane.

En ufrivillig backpackers bekendelser er en humoristisk, anekdotisk roman, en coming-of-age-fortælling om at lære at tage beslutninger i sit liv og acceptere de fravalg, der følger med. Den 25-årige hovedperson bliver sendt på en rejse rundt i Australien, da hendes kæreste forlader hende ved Uluru, og hun selv må finde til Melbourne uden penge eller eventyrlyst. Samtidig bliver hun tvunget til at tage stilling til, hvad hun vil i sit liv, og hvilken person hun gerne vil være.
En ufrivillig backpackers bekendelser er en rejseroman om den egenrådige, tåbelige, sjove, ubeslutsomme og selvironiske unge kvindelige hovedperson.

Ditte Svane, f. 1983, er uddannet dramaturg fra Aarhus Universitet og manuskriptforfatter fra Super8. Hun arbejder som filmlærer på Askov Højskole. Hun har skrevet manuskripter til flere fiktionskortfilm (heraf ligger to på Ekko Shortlist) og formidlingsfilm for Museet på Koldinghus og Ribe Vikingecenter. Desuden har hun fået tre teaterstykker antaget på Dansk Teaterforlag.

Ved interesse for interviews og anmeldereksemplarer kontakt da Forlaget Brændpunkt på:
forlaget.braendpunkt@gmail.com.

Læs mere på www.brændpunkt.dk og www.facebook.com/forlagetbraendpunkt

Tak for opmærksomheden.

Forlaget Brændpunkt