Publiceret den: 07-04-2020
Hejdoktor.dk har i en årrække leveret online video- og digitale lægekonsultationer til private borgere. Nyeste skridt på rejsen er et samarbejde med den skandinaviske fitnesskæde SATS.

Fra den 8. april indleder Hejdoktor.dk et nyt samarbejde med fitnesskæden SATS. Samarbejdet betyder at SATS’ medlemmer får rabat på Hejdoktor.dk’s ydelser.

“SATS arbejder med visionen "Make people healthier and happier” og derfor spiller medlemmernes sundhed og livskvalitet en vigtig rolle. Hejdoktor passer perfekt ind den kontekst og vi er glade for at kunne bidrage med online lægekonsultationer til SATS’s medlemmer, og sikre at de nemt og sikkert kan få adgang til en læge når de har brug for det,” siger Mikkel Geertsen, direktør i Hejdoktor.dk

Fakta - Om baggrunden for hejdoktor.dk
Hejdoktor.dk er Danmarks største private leverandør af online lægeydelser og har mere end 25.000 brugere. Hejdoktor.dk tilbyder aktuelt chat og videokonsultationer med speciallæger i almen medicin og speciallæger i dermatologi og venerologi med planer om også at udvide med speciallæger i reumatologi

For yderligere information og interviews:
Mikkel Geertsen, medstifter og direktør hos Hejdoktor.dk. Tlf. 4024 9998. E-mail: mg@hejdoktor.dk
Mikkel Geertsen

Hejdoktor.dk