Publiceret den: 16-03-2020
Bownty.dk, Danmarks største platform for oplevelsestilbud, rækker nu hånden ud til landets hårdt pressede restauranter, som står tomme af frygt for smitte.

Bowntys opfordring er simpel:
Giv et godt tilbud på take-away - så formidler vi det gratis.

Gratis annoncer på Bownty.dk
Tilbuddet er en nødhjælp til de mest udsatte spisesteder, som i dag primært lever af gæster i restauranten.
“I stedet for at lukke helt, kan restauranterne gøre livet lidt sødere for de mange danskere i hjemme-karantæne. Vi skal jo alligevel have mad på bordet hver dag, og så er det kun rart med lækre alternativer til take away pizza”, forklarer Simon Gough, som er partner i Bownty.

Lækker take-away til en god pris
Bownty formidler restauranternes ekstraordinære tilbud på både Bownty.dk og i Bowntys nyhedsbrev til alle brugere i det lokale område. Dermed kommer det alle Bowntys brugere til gode: “Alle, der bruger vores gratis service, vil få adgang til flere gode tilbud på ekstra lækker take-away end ellers. Så det er en win-win”, forklarer Simon Gough.

Simon Gough lægger dog ikke skjul på, at Bownty også selv er presset på økonomien lige nu: “Vi oplever et helt naturligt drastisk fald i interessen for oplevelser uden for hjemmet. Det kan vi desværre ikke ændre på, og derfor fokuserer vi i stedet på at stå så stærkt som muligt efter krisen. Og det er i høj grad i vores interesse, at flest mulige restauranter overlever det her”, slutter han.

Bownty.dk har mere end 250.000 brugere i Danmark.

Restauranter kan læse mere om muligheden her: bownty.dk/gratis-annoncer
Simon Gough

Bownty Nova ApS