Publiceret den: 24-02-2020
Lagersalg.com er Danmarks største oversigt over lagersalg. På siden kan man se en samlet oversigt over aktuelle lagersalg, kommende lagersalg og udenlandske outletcentre. Desuden er der et udvalg af online lagersalg, udsalg og outlets, hvor man har mulighed for at spare helt op til 90 %.

Lagersalg.com er startet af Cecilie Göllnitz tilbage i år 2013. Idéen til websitet kom, da hun selv tog meget til lagersalg, men syntes at der manglede en side som gav en oversigt over aktuelle lagersalg, samt hvor man kunne finde den nødvendige information, uden at man skulle kigge i div. aviser og lede på nettet.
Lagersalg.com startede som en hobby, men er blevet større end nogensinde planlagt. Med 350.000 månedlige besøgende og 105.800+ Facebook følgere, er de nu Danmarks største site for markedsføring af lagersalg. Årligt markedsfører de 450+ lagersalg ud til deres massive følgeskare af lagersalgsentusiaster.
Konceptet gavner ikke kun forbrugerne, men også de mange virksomheder der har brug for lidt hjælp, til at nå ud til flere og det rette publikum når de afholder lagersalg.
Selvom det går godt for Lagersalg.com, arbejder de konstant på at blive større.
Udover markedsføring af lagersalg, hjælper de også virksomheder med lokaler til lagersalg. De opkøber også hele partier af varer eller konkursbo, som de sælger gennem egen webshop.

På Lagersalg.com er der noget til enhver smag i forskellige byer i hele landet. Så kig forbi hjemmesiden og find dit næste lagersalgskup!
Cecilie Gøllnitz

Lagersalg.com