Publiceret den: 22-01-2020
Den 21. januar lykkedes det en gruppe af investorer at købe retten til at videreføre det anerkendte typehusfirma.
Siden Kalmargården A/S blev taget under konkursbehandling den 8. januar, har en gruppe af investorer arbejdet intenst på at skabe de økonomiske rammer for at genrejse Kalmar-huse, der de seneste 50 år har bygget mere end 11.000 fritidshuse rundt om i hele Danmark.

Tror på fremtiden
”I investor gruppen er vi rigtig glade for det er lykkedes at videreføre det brand som Kalmar-huse er og vi er overbevist om, at Kalmar-huse også fremover har sin berettigelse som producent af fritidshuse i Danmark. Vores vigtigste opgaver bliver nu at få kontaktet de kunder der enten var i gang med at få opført et fritidshus eller som havde indgået en aftale om opførelse af et Kalmar-hus i 2020” udtaler bestyrelsesformanden Tommy Skov Kristensen, der ligeledes glæder sig over det er lykkedes at fastholde størstedelen af de 25 arbejdspladser der blev berørt af konkursen.

Kontaktinformation:
For eventuelle spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan bestyrelsesformand Tommy Skov Kristensen kontaktes pr. mail tsk@kalmar-huse.dk eller på mobil nr. 28 34 19 03.
Tommy Kristensen
Telefon:28341903