Pressemeddelelser
Publiceret den: 06-11-2019
På standen vise Pancomps hvordan deres on line tids – opgave og dokumentations løsning gør hverdagen mere enkel for rengøringsorganisationerne. Hvordan der kan spares tid på opfølgninger, og samtidig få et perfekt overblik over opgaveomfanget. En total on line løsning for dokumentation, ressource og opgavestyring.
Det sker med digitaliserede kalender og vagtplaner, ferie og fraværs oversigter, samt dokumentation for opgavens udførelse hvornår og hvor de er udført og af hvem.
Løsningerne har også funktioner der hele døgnet er i stand til at informere ledelsen og medarbejderen, hvorvidt en vigtig opgave ikke er udført eller skal udføres indenfor et bestemt tidsrum. Pancomp Clean er et komplet rengørings system der sikre at rengøringsaftalerne bliver overholdt.
Spar tid i administrationen og driften med integration af serviceassistenternes on line registreringer, til NAV Microsoft Dynamic eller E-conomic, hvilket er en stor fordel for driften og administrationen. Den automatiske proces betyder, at meget manuelt arbejde spares hver måned. Der undgås tastefejl og dobbeltarbejde, og der er sikkerhed for at alle udførte opgaver og ekstraarbejder bliver faktureret. Det gælder også for lønberegninger, med integration af service assistenternes time registreringer til lønsystemerne. Pancomps overenskomstfortolker er i stand til at håndtere alle lokalaftaler uanset overenskomst og sikre dermed korrekt lønberegning.
På standen viser vi principperne for et helt nyt koncept for optimal anvendelse, af de ressourcer der er til rådighed. Der er tale om Pancomps koncept for ”intelligente rum og enheder”. Lokalets eller enhedens status for rengøringsbehov, fremgår automatisk i rengøringsassistentens APP løsning. F.eks. hvis et lokale, område eller enhed ikke er blevet anvendt siden sidste rengøring, eller at der er ekstraordinært behov for rengøring i nogle lokaler eller områder.
Assistenten kan ved ankomst se områdets opgaver med opgave beskrivelser, lokale oversigter- og tegninger, hvilke midler der anvendes, og sikkerhedsblade. Desuden kan assistenter meget nemt foretage registreringer af hændelser og observation, og dokumenterer dem med billeder. Assistenter får med Pancomp Clean en moderne og omfangsrig løsning, hvad enten det er en Android eller Apple Telefoner eller tablet.
Løsningerne understøtter fuldt ud, de nye principper om tillidsbaseret rengøring, idet assistenterne altid er opdateret med de nødvendige informationer, så de får mulighed for at prioritere dagens opgaver.
Kom og besøg os på standen og høre mere - vi fremsender gerne fribilletter.
Pancomp Danmark, Ole Lippmanns Vej 1, 2630 Tåstrup, tlf. 22 25 19 10
kontakt@pancompdanmark.dk
www.pancompdanmark.dk
Kontaktperson:
Brian Mogensen
Telefon:20209092
 
Afsender:
On line software
Ole Lippmanns Vej 1
2630 Tåstrup
 
Filer og billeder
Opret din pressemeddelelse med det samme! Opret pressemeddelelse