Publiceret den: 26-09-2019
Den danske designvirksomhed »Brainchild«, udgiver 3 nye plakater i led med de øvrige motiver i plakatserien »Original«. Plakatserien består af bogstavelige fortolkninger af danske møbelklassikere.

Den sorte svane
Den hvide svane har fået en makker – den sorte svane med sort baggrund.
Med sin majestætiske elegance, er den sorte svane klar til at pryde vægge i danske hjem fra oktober 2019.

Vintergækken på sort
Brainchild plakaterne med sort og hvid baggrund er populære – nu tilføjer de også vintergækken med sort baggrund til samlingen. Vintergækken med sort baggrund er et sikkert valg til dine vægge, da den er tidløs og moderne.

En dråbe i sandet
I en kontrast til sort, udgiver Brainchild dråben med sandfarvet baggrund. Da plakatserien allerede indeholder bamsen, koglen og myren med sandfarvet baggrund, synes det gennemført også at udgive dråben med sandfarvet baggrund.

De 3 nye Brainchild plakater kan købes i danske butikker fra oktober 2019, samt på www.brainchild-original.dk

Associationerne får én på skallen
Brainchild tager ordene helt bogstaveligt og følger designklassikerne tilbage til originalen – tilbage til de ord, der inspirerede formgivningen. Derfor er plakatserien også navngivet »Original« Serien indeholder ægget, koglen, svanen og myren med flere.

Brainchild er et Aarhusbaseret designfirma etableret i 2016. Bag konceptet står den unge designer, Martin Brix Midtgaard. Brainchild tilbyder bogstavelige fortolkninger af danske møbelklassikere. Ved at sætte indforståede referencer i spil, går konceptet ud på at skabe humoristiske og æstetisk flotte plakater.