Publiceret den: 24-09-2019
Detail handlen er udfordret i disse år. Det er derfor på høje tid, at vi sætter ind og aktivt beslutter os for hvilken strategi og hvilke aktiviteter, der giver mening for Detail handlen i Odsherred fremadrettet.

Vi kan alle vælge passivt at se til, at diverse internationale netbutikker erobrer markedet, eller vi kan motivere ressourcestærke og forandringsparate aktører i detail handlen til at sætte sig sammen og agere på de muligheder der allerede er til stede. Det kan gøres på mange måder, bl.a. ved at lytte til dem der allerede HAR knækket koden for hvordan detail handlen i fremtiden bidrager til vækst og indtjening til sig selv og kommunen.

Det er med den baggrund Odsherred Erhvervsforum har taget initiativ til en konference hvor udviklingen af Detailhandlen i Odsherred er eneste punkt på dagsordenen
Formålet med konferencen er at sikre, at der også i fremtiden er attraktiv detailhandel med gode, lokale arbejdspladser i Odsherred.

Konferencen foregår på Rørvig Centret, Nørrevangsvej 49, 4581 Rørvig den 30. september 2019 kl. 8.00, og tilmelding til dagen kan ske direkte på margrethe@odsforum.dk og mærk din mail med Odsherred detail 2.0. Sidste frist torsdag den 26. september 2019 kl. 12.00.
Tilmeld dig og få indflydelse på den fremtidige strategi for detail handlen i Odsherred.

Ambitionen for projektet er, at så mange detailhandlere, gårdbutikker, café- og restaurations-ejere som muligt deltager på konferencen og bidrager med viden og gode ideer til fremtidens detailhandel i Odsherred. Er der kunder der gerne vil bidrage med input set fra forbrugerens side, er du også meget velkommen.

Når konferencen er slut, har vi et katalog med holdninger, ideer og prioriteringer til det fortsatte arbejde i projektet.
Med projekt Odsherred Detail 2.0 starter en proces, som skal bidrage til en positiv udvikling af handels livet i Odsherred. Alle aktører i detail handlen er inviteret og ingen får trukket færdige planer ned over hovedet. Se mere på www.odsforum.dk

Vi glæder os til at se dig.
Odsherred Erhvervsforum

Odsherred Erhvervsforum c/o Superbrugsen