Publiceret den: 17-09-2019
To mand og et bryllup - kan mænd arrangerer bryllupper?

Uanset hvilket slags bryllup I ønsker, og hvilket budget I har, så omsætter to erfarne fyre jeres vildeste drømme til virkelighed. BryllupsBureauet er en ny virksomhed, som I skal holde et vågent øje med, hvis der skal pustes liv i jeres visioner om et personligt og perfekt bryllup, der er planlagt ned til mindste detalje.

Skræddersyr brylluppet på jeres præmisser

Hos BryllupsBureauet er I både i trygge og nytænkende og fleksible hænder. Drømmer I om romantisk stemning, en uovertruffen menu og en tjekket toastmaster, der sørger for, det hele spiller. Så behøver I ikke lede længere. Gutterne bag BryllupsBureauet har nemlig solid erfaring som bryllupsarrangører med mere end 600 bryllupper bag sig. De planlægger ned til mindste detalje og tager sig af alt det praktiske og snørklede med varmt hjerte og køligt overblik, så I kan nyde det, som det hele drejer sig om; brylluppet. Det banebrydende og bedste af det hele er, at I ikke er tvunget ud i faste priser og pakkeløsninger. BryllupsBureauet skræddersyr brylluppet på jeres præmisser og ud fra jeres budget, så alle kan være med.

En uforglemmelig aften

Drømmer I et om et klassisk bryllup, eller måske et utraditionelt et af slagsen, hvor kun fantasien sætter grænser, så har I brug for nogle kreative og erfarne bryllupsplanlæggere, der sørger for at jeres aften bliver uforglemmelig og afslappende. BryllupsBureauet håndterer små og store udfordringer, så I trygt kan læne jer tilbage, og fokusere på kærligheden og hinanden. På den måde undgår i stress vedrørende alt det praktiske og logistiske. I kan trygt overlade al koordination til BryllupsBureauet. Hvad end det handler om kjolen, kirken, menuen, budgettet eller brudevalsen, så er de to erfarne gutter tilsammen den bryllupsarrangør, I har ledt efter – og råd til.

Magi i luften

Teamet bag virksomheden er nogle garvede hunde med baggrund i restauration-, event- og service-branchen. De vægter kunderelationen højt, for at komme tættere på det par, der skal giftes og dermed være i stand til at forløse deres store drøm. Bryllupsplanlægning består nemlig ikke kun af praktik og logistik – men også af fantasi, kreativitet og nytænkning. Når BryllupsBureauet går i gang er der både tid til små detaljer, der fremhæver det personlige og unikke, men også fortællingen fra jer, som skal styrke det samlede koncept og afspejle den magi, der er i luften.

Krøllede hjerner og snorlige resultater

Er I selv i gang med at planlægge jeres bryllup, men mangler hjælp og sparring til enkelte opgaver, så tager BryllupsBureauet sig også af det. Man støder uden tvivl på udfordringer undervejs i planlægningsfasen – og så kan det være rart at læsse af på et professionelt hold af bryllupselskende mænd med krøllede hjerner og snorlige resultater. Kunderne er yderst tilfredse og deres udtalelser vidner om, at BryllupsBureauet i den grad tager deres opgave som bryllupsplanlæggere seriøst. De tre erfarne mænd værner om jeres bryllup, som var det en lille baby – et hjertebarn.
Læs mere om BryllupsBureauet:https://www.bryllupsbureauet.dk/

Fakta om BryllupsBureauet
-Det blev grundlagt i 2018
-Holdet bag består af: Indehaver, kok og sommelier Phillip Nielsen, samt dekoratør og bryllupsplanlægger Kasper Hansen.
-De to fyre, og tilhørende virksomhed har arrangeret mere end 600 bryllupper.
-De driver også virksomheden Privatkok, som er landets førende virksomhed inden for Private Dining.
-De holder til i Skovlunde, men rykker ud i hele Danmark.
-De kan hjælpe jer med: budgetplanlægning, lokation, tøj, bookning af kirke/ rådhus, menu, udsmykning, blomster, bryllupskage, bordkort, fotografi og meget mere.

Kontakt:
Telefon: +45 25 46 27 17?E-mail:kontakt@bryllupsbureauet.dk