Publiceret den: 21-08-2019
Ny lokal forhandler hos OK Køkkenrenovering

Michael Duus er den nye lokale forhandler i Midt- og Sydsjælland samt Lolland og Falster for den landsdækkende køkkenkæde OK Køkkenrenovering. Dermed styrker OK Køkkenrenovering den lokale position i deres distrikt 15, som dækker Guldborgsund, Lolland, Vordingborg, Næstved, Faxe og Stevns kommuner. Han overtog distriktet den 1. juli.
Michael Duus startede hos OK Køkkenrenovering allerede i april i år, hvor han var tilknyttet deres nye centrale hovedkontor i Sorø. Derudover har han stor erfaring med netop salg af køkkener fra en tidligere ansættelse som sælger hos et af de store køkkenfirmaer i Danmark.
- Her oplevede jeg, at flere og flere kunder efterspurgte genbrug. For eksempel spurgte de om det var muligt kun at købe lågerne ud fra den tanke, at det ikke er særligt miljørigtigt og bæredygtigt at kassere et helt køkken, hvis det kun er lågerne, der er blevet slidte eller utidssvarende, siger Michael Duus.
Derfor blev han glad og slog straks til, da han fik muligheden for ansættelse hos OK Køkkenrenovering, der netop har bygget hele deres koncept op på genbrug og renovering.

Billig og bæredygtig

OK Køkkenrenovering har siden start i 2008 haft stor succes med deres hovedkoncept, som bygger på genbrugstanken om kun at udskifte de dele af et køkken eller bad, som er slidte - og det er typisk låger, hængsler, skuffer, bordplade og håndtag.
- Jeg synes simpelthen, at det her koncept er genialt på mange måder. Dels rammer det lige ned i tidsånden med genbrug og bæredygtighed, og dels er det en billig og hurtig løsning for kunderne, siger Michael Duus.
OK Køkkenrenoverings forhandlere kører ud til kunderne i deres salgsvogne, hvor de i kundernes eget køkken i ro og mag aftaler materialevalg, indretning og pris. Arbejdet bliver i de fleste tilfælde udført på kun én dag. Og det uden at svine, for det gamle køkken skal jo ikke rives ned og bygges op på ny.

Dansk produktion efter mål

For netop at forfølge den bæredygtige tanke får OK Køkkenrenovering i dag produceret alle deres programmer af låger, skuffer og sidegavle hos danske producenter. Dels er det bæredygtigt at lægge produktionen i Danmark i forhold til transport, og dels sikrer det en hurtig samt stabil leverance ud til kunderne.

OK Køkkenrenovering udvikler selv deres programmer af låger, skuffer og sidegavle, som man kan få med laminat- eller foliebelægning samt med malede overfalder i et bredt udvalg af farver, designs og mål. Programmerne i folie og laminat fås også som grebsfri låger.
Ønsker man besøg af Michel Duus kan man give ham et kald på mobilen og aftale et hjemmebesøg. På kædens fælles hjemmeside okkr.dk få yderligere oplysning om OK Køkkenrenoverings koncept og lade sig inspirere i galleriet, hvor man kan se eksempler på ”før og efter renovering” samt se alle OK Køkkenrenoverings programmer af låger, skuffer, sidegavle, greb med mere.

Foto: Michael Duus er ny forhandler i OK Køkkenrenoverings distrikt 15, som dækker Guldborgsund, Lolland, Vordingborg, Næstved, Faxe og Stevns kommuner.

For mere info:

Mobil: Kontakt Michael Duus – 40 90 21 15
Mail: Okkr15@okkr.dk
Web: www.okkr.dk

Bonus-info:

OK Køkkenrenovering er en landsdækkende køkkenkæde, som blev stiftet i 2008 af de to partnere Ole Jensen fra Aalborg og Harry Brogaard fra Vilsund.

Konceptet var dengang helt nyt. Det bygger på at udskifte låger, skuffer og bordplader i køkken og bad frem for at rive hele køkkener eller badmiljøer ned og bygge nyt fra bunden. Og det viste sig hurtigt at blive en succes, som stadig vokser.
I dag har OK Køkkenrenovering salgsafdelinger i 16 distrikter fordelt over hele landet inklusive Grønland samt i Nord-Tyskland. Med omkring 25 OK Eksperter, som alle har en fortid som enten håndværker, køkkensælger eller lignende, er de godt klædt på til at møde kunderne og give en god rådgivning.

Ingen af afdelingerne har en fysisk butik eller showroom, men alle OK eksperterne har en veludstyret salgsvogn, som de kører ud til kunderne i. Her møder de kunderne i deres eget køkkenmiljø, hvor kunderne i ro og mag kan se eksempler på låger, skuffer, bordplader m.m.
Michael Duus
Telefon:40 90 21 15