Publiceret den: 16-08-2019
Et sted i DK den 12. aug. 2019

Idag er alt og alle mobile. Mobilitet er et nøgleord og ofte også en løsning på mange udfordringer. I sig selv er mobiliteten også en måde at være fleksibel og nærværende på – især hvis det giver mulighed for personlige møder fremfor on-line møder. I eventbranchen har man naturligvis også set på fordelene ved at være mobil – at kunne tage af sted og have det hele med. Mød CEC Events nyeste mobile kontor, der som et professionelt sneglehus med turbo agerer møderum, kontor, konferencerum, mødested og sherifkontor samtidigt!

Længe har man set eventbureauer stå under deres vindblæste pavillon og forsøge at holde overblikket mens mapperne med to-do lister klemmes fast under højre arm og venstre er fri til telefonen. Sådan er det ikke mere. Fra i dag er standarden, at der er et rigtigt kontor til rådighed – både når der planlægges og især eksekveres.

Selve kontoret er en speciel ombygget IVECO VAN på 3,5 tons og skyder nemt en marchfart som en almindelig bil og er derfor hurtigt fremme og på plads. Faciliteterne er mange og når der skrives rigtigt kontor, menes der rigtigt kontor. Komfortable stole, hæve-sænkeborde, reoler, hylder og opbevaring. Der er sågar indbygget printerrum, mødelokale og eget Wifi netværk i kraftigste version.

Indehaver af CEC Event Tino Thorsøe forklarer det således ”Da jeg fik ideen var det lynhurtigt en stensikker beslutning, der føltes helt rigtig. Stort set alle mine kunder vil få glæde af dette tiltag og jeg tror faktisk vi ender med at hæve hele overliggeren, og sætte ny standard for hvordan man er til stede derude. I hvert fald har de første kommentarer været utrolig positive, og folk har været meget nysgerrige”, fortæller Tino Thorsøe.

Om CEC Event-vogntoget ligefrem er bygget til at vinde ”Alene i Vildmarken” er uvist – men sikkert er det i hvert fald, at alt det man ved og tror man har brug for er med – PLUS alt det man normalt kan have med. Styrken ligger dog især der, hvor mobilkontoret er afsted i dagevis – der hvor behovet for at sidde ved en computer, holde møder og have det gyldne overblik er til stede.

Det er naturligvis muligt at følge med i det mobile kontors færden via www.facebook.com/cecevent - hvor du kan holde øje med hvad der sker på kontoret og naturligvis også møde Tino, Kim og CEC på farten.
Tino Thorsøe
Telefon:2222 3065