Publiceret den: 12-08-2019
16 personer har sammen skrevet en bog som en slags modgift mod vores konstante søgen efter den rette recept på en optimal tilværelse. Den tager et nyt og grundlæggende anderledes udgangspunkt.
LIVET HAR DIG, bygger på en forståelse af vores sinds natur kaldet The Three Principles, Innate Health eller på dansk: De Tre Principper. Det er et nyt psykologisk paradigme. Selve forståelsen er ikke ny. De Tre Principper beskriver, hvordan vores sind virker og altid har virket. Mange af os er bare ikke bevidste om det. ’

Forståelsen bevæger sig frem over hele verden og hjælper mennesker til at navigere tilbage til deres mentale overskud, til deres indre velvære, til klarheden, roen og glæden.
Til det vi peger på med bogen: Livet har dig, som udkom medio juni lige før ferien.

NATIONAL OPLÆSERDAG.
Den 2.10.19 fra kl. 1630 – 1730 vil der rundt om i landet bliver afholdt oplæsning og forklaring af tekst fra bogen. 20 personer har foreløbigt tilmeldt sig som læsere. Ambitionen er 50. Livethardig.dk går i luften i løbet af august med angivelse af steder og personer.

BIBLIOTEKER
Bogen er blevet modtaget med en pæn lektørudtalelse og findes d.d. på 47 biblioteker.
Christian Olsen

Sundt Samarbejde Aps