Publiceret den: 05-08-2019
Et nyt dansk-tysk tandempar skal nu sætte turbo på Business Tyskland og danske virksomheders entré på det tyske marked. Business Tyskland er en sammenslutning af dansktalende virksomhedsrådgivere, som alle har base i Nordtyskland. Rådgivere, der kender det tyske marked og har stor erfaring med at guide danske virksomhed, der vil ind i Tyskland. Den nyvalgte ledelse består af advokat Dr. Ludwig Allkemper og reklamebureauindehaver Johannes Schröder.
Ny formand er den tyske advokat Dr. Ludwig Allkemper, der i 20 har beskæftiget sig med dansk-tyske retsforhold, grænseoverskridende etableringer og finansiering af virksomheder og transaktioner. Han har et bredt netværk på begge sider af grænsen og er en erfaren speaker på konferencer eller uddannelsesseminarer. Han er medstifter af foreningen Business Tyskland og har stor erfaring med bestyrelsesarbejde, bl.a. som formand i Dansk-Tysk Industri- og Handelsklub, afdeling vest.
Ny næstformand er Johannes Schröder, der er medindehaver af SETOFF Marketing. Han har drevet reklamebureau siden 2004, og er oprindeligt fra Hamborg. Han har boet og arbejdet i mere end 25 år i Danmark og er i dag bosiddende i Flensborg. SETOFF Marketing har base i Kolding og Flensborg. Blandt specialerne er netop markedsføring af danske virksomheder i Tyskland og vice versa. Bureauet arbejder desuden for dansk-tyske virksomheder og organisationer med det mål at fremme det grænseoverskridende samarbejde.
For yderligere information se venligst business-tyskland.dk
Flemming Vernager

SETOFF Marketing