Publiceret den: 02-07-2019
Bogudgivelse - BAGSÆDELEGE - Skyd sommerferien med ungerne godt i gang:

Den bedste måde at fordrive tiden på en lang køretur er at sørge for, at hele selskabet er godt underholdt. Glem alt om elektronisk tidsfordriv, men sæt fællesskabet i højsædet og åbn BAGSÆDELEGE. Bogen indeholder mere end 100 varianter af sjove spil, lege og interessante fakta med fokus på fællesskab, hygge og nærvær, og vil helt sikkert være med til at gøre jeres tur uforglemmelig.

BAGSÆDELEGE er en inkluderende og sjov måde at få tiden til at gå hurtigt, hvis rejsetiden virker lang. Eller også blot som et godt alternativ til skærmunderholdning. Sluk for al elektronikken, og brug i stedet tiden sammen med spil og lege, der bringer smilet frem hos hele selskabet. Alle spil og lege er sjove og udformet på en måde, hvor alle aldersklasser - børn som voksne - kan være med. Alt, I behøver, er en smule fantasi, lidt sans for humor og en gang imellem en blyant og et stykke papir. God fornøjelse og husk at more jer!

Bogen kan købes her:
Saxo.com: https://www.saxo.com/dk/bagsaedelege_lene-alfa-rist-michael-rist_paperback_9781792927041
Cona.dk: http://cona.dk/shop/461-aktivitetsboeger-og-familieunderholdning/11707-bagsaedelege---aktivitetsbog-for-boern-og-voksne/

Boginfo:
Forfattere: Michael Rist og Lene Alfa Rist
Forlag: Penhagenco
Antal sider: 150
Indbinding: Paperback
Vejledende pris: Kr. 149
Lene Alfa Rist
Telefon:31192219

Penhagenco
Ndr. Frihavnsgade 88, st.th.
2100 Copenhagen OE