Publiceret den: 22-05-2019
Norske Hudya Group AS har med virkning fra 1. maj 2019 overtaget alle aktiviteterne i SalesPartners Direct Sales ApS, som videreføres i selskabet Hybrid Distribution ApS, der er et selskab i Hudya-koncernen.

SalesPartners Direct Sales ApS beskæftiger i dag ca. 250 medarbejdere. CEO Martin Nørtoft vil fortsætte som administrerende direktør i det nye selskab, Hybrid Distribution ApS.

CEO i Hudya Group Børge Leknes udtaler:” Vi er stolte og glade for, at det er lykkes os at tilføre vores koncern mange nye dygtige medarbejdere i Danmark inden for Tele- og FieldMarketing. Vi har igennem en periode fulgt SalesPartners Direct Sales ApS, og har konstateret, at virksomheden har et meget udviklingsorienteret og kundevendt DNA, hvilket matcher godt til Hudya Groups eget DNA. SalesPartners Direct Sales ApS repræsenterer en af Danmarks stærkeste landsdækkende distributionskanaler inden for Tele- og FieldMarketing, hvilket passer godt ind i Hudya Groups udviklingsplaner.”

Bestyrelsesformand i SalesPartners Direct Sales ApS, Michael Hove, udtaler: ”Salget af SalesPartners Direct Sales ApS aktiviteter afslutter en 4 års vækstrejse. Vi er stolte og glade over, at vi nu kan lægge vores aktiviteter ind i en endnu større sammenhæng og blive en del af en hurtigt voksende skandinavisk koncern med globale ambitioner. Vi ser frem til at kunne bidrage med vores engagement, kapacitet og knowhow inden for Tele- og FieldMarketing til Hudya Groups fortsatte ekspansion.”

Ingen af parterne ønsker at oplyse konkrete detaljer om transaktionen.

For yderligere spørgsmål vedrørende denne meddelelse kontakt:
Børge Leknes, CEO i Hudya Group AS, mob: 934 80 312
Michael Hove, bestyrelsesformand SalesPartners Direct Sales ApS, mob: + 45 28 12 66 09

Om Hudya
Hudya Group AS er en nordisk koncern, der blev grundlagt i 2016, og som i dag består af virksomheder i både Norge, Sverige og Danmark. Hudyas grundidé er at samle hverdagstjenester som fx telefoni, forsikring, bank og el på ét sted, og derigennem hjælpe kunder med at spare både tid og penge. Hudya har på nuværende tidspunkt lanceret el og refinansiering gennem Aconto i Danmark.
Børge Leknes
Telefon:+47 934 80 312