Publiceret den: 14-05-2019
Smartble.dk vil være med til at gøre hverdagen smartere for børnefamilier. Derfor er fast levering af bleer lige til døren nu en realitet og samtidig præsenteres nye og spændende produkter til det danske marked.

Forældre med små børn har mere travlt end nogensinde, og det kan være svært at få hverdagen til at gå op. Derfor har Smartble.dk lanceret muligheden for at få leveret bleer på abonnement. Slip for altid at skulle slæbe de store og tunge blepakker hjem, men nyd i stedet tiden sammen med børnene og få bleer leveret direkte til døren én gang om måneden.

Målet med Smartble.dk er at skabe en smartere hverdag for familier med børn. Den kostbare tid skal ikke domineres af praktiske opgaver såsom indkøb, men i stedet skal der være overskud på kontoen med kvalitetstid med børnene.

På Smartble.dk er det muligt at foretage enkeltkøb, men med en abonnementsløsning bliver bleerne leveret én gang hver måned. Den enkelte abonnementsløsning kan løbende tilpasses, så bleerne passer barnets aktuelle vægt og udviklingstrin.

Smartble.dk er mere end bleer

Nyhed: Byd velkommen til Layette
Som noget helt nyt på det danske marked tilbyder Smartble.dk nu de lækre Layette produkter, som er fremstillet i silkeblødt 100% certificeret bambus stof der tillader huden at ånde.

Layette producerer produkter til dit barn i den blødeste kvalitet, og de naturlige materialer er antibakterielle og anti allergiske – og du finder dem kun på Smartble.dk.

Udvalget byder blandt andet på sengelinned, håndklæde, puslepude, ammepude samt meget andet fra Layette, som passer perfekt til de nybagte eller kommende forældre, der ønsker at forkæle babyen med produkter i højeste kvalitet.

Nyhed: Akupunktur cap hjælper på mentale udfordringer
I den travle hverdag kæmper flere og flere med mentale udfordringer såsom stress, angst, depression, koncentrationsbesvær, nervøsitet og hovedpine.

Disse symptomer kan nu behandles med en akupunktur cap fra CAP-ON, som forhandles på Smartble.dk.

På hovedet findes der fem særlige punkter, som med akupunkturbehandling har en afslappende effekt på både krop og sjæl. En behandling af disse punkter kan hjælpe på de mentale udfordringer, men for at opnå bedst effekt skal behandlingen gentages hver uge. Denne løsning kan dog være hård ved økonomien og kan virke som en stressfaktor i hverdagen.

Prøv i stedet den nye akupunktur cap, som du kan bruge lige når det passer dig. Med fem dupper kan cap’en stimulere akupunkturpunkterne i hovedbunden, og de findes til både børn, unge og voksne.

Gå ikke glip af en smartere hverdag – husk at følge Smatble.dk på:
Hjemmeside: https://smartble.dk
Facebook: https://www.facebook.com/smartble.dk/