Publiceret den: 15-03-2019
Lis Møller Frederiksen og hendes dedikerede team af medarbejdere på Villa Fjordhøj, kan den 31. marts fejre 25 års jubilæum for stedet og dets unikke hotel og kurophold. Villa Fjordhøj er et refugie for alle, der ønsker sig rummelighed, kærlighed, respekt og fred til sjælen i en uformel og afslappet atmosfære.

Et kursted, et hotel, et kursuscenter og et refugium- alt i ét
Villa Fjordhøj har sat Skælskør og Sydsjælland på landkortet som en af Danmarks dejlige kurbyer i området. På kurstedet venter romersk sauna i kælderen, elverbad i det fri og saunagus ved fjordens kant, hvor vinterbadere frekventerer villaens finske sauna kombineret med en skøn brunch. Villa Fjordhøj strækker sig indretningsmæssigt gennem tiderne. Udtrykket er afslappet og hyggeligt samt præget af personlig patina. Man kan som gæst nyde godt af lokale økologiske råvarer tilberedt til herlige måltider af husets kokke. Her er plads til at sætte sjælen i fokus, og finde behandlingstilbud til ethvert formål.

En jubilæumssøndag med åbne døre og masser af aktiviteter!
25 år er gået siden etableringen af Villa Fjordhøj som hotel og kursted i 1994. Det skal fejres med aktiviteter og et åbent hus for alle, som har lyst til at være med til en festlig eftermiddag søndag den 31. marts, kl. 13 – 17. på Rådmandsvej 23B, 4230 i Skælskør.

Festtale ved skuespiller Birgitte Raabjerg og musik ved Pia Raug
Direktør Lis Møller Frederiksen byder velkommen i Templet på ejendommen og skuespiller Birgitte Raabjerg holder festtale, efterfulgt af musisk indslag med Pia Raug, der vil både synge og fortælle lidt om Seeren Kalle Montségur fra Andalusien for deltagerne.

Villa Fjordhøj serverer det store Kaffe & kagebord, og husets samarbejdspartnere er med. Man kan finde boder rundt i huset og på grunden, med vin, grillet kød og smagsprøver - chutney, æblemost-æbler m.m. Til de friske er der mulighed for at prøve stedets sauna eller elverbad. Den lokale garde – Marine Garden kommer og underholder. Fra kl. 15 til ca. 17 er der frit spil! Gæsterne kan både tage med på rundvisninger og prøve et væld af spændende udvalgte behandlinger, opleve kanalisering, prøve yoga, trommerejse, ursang, klanghealing, saunagus og meget, meget mere!

Alle kan således prøve nogle af de mange spændende tilbud, der har givet Villa Fjordhøj masser af glade og tilfredse gæster gennem de mange år – med fokus på luksus for sjælen.

2 fotos vedlagt: 1. Villa Fjordhøj hejser flaget – 2. Direktør Lis Møller Frederiksen

For yderligere information/kommentarer kontakt: Direktør Lis Møller Frederiksen
Tlf. 58 19 14 51 - Mail: villafjordhoej@stofanet.dk