Publiceret den: 05-02-2019
Foråret er på vej, og det er tid til at få vinteren ud af haven eller væk fra terrassen og skabe en skøn forårsstemning i stedet.

Den bedste måde at gøre dette på, er ved at finde havekrukkerne frem og plante dem til med smukke forårsblomster.

Som noget helt nyt har Grama Design i år lanceret en serie nye terracotta krukker.

Krukkerne har den samme lækre chokolade-brune farve, som i mange år har været populær. Nu kan man også få krukkerne med en smuk sand-struktureret overflade. Krukkerne er håndlavede, og den smukke choco-brune farve spiller godt op til havens øvrige farver, uden at stjæle billedet fra planterne i krukkerne.

Find en god solrig plads foran huset eller på terrassen. Disse steder er velegnet til krukker eller smukke krukkesamlinger, og man kan hurtigt og tidligt få en smuk forårsstemning i haven.

Grama Designs terracotta krukker er produceret i Vietnam. Terracotta krukkerne er lavet af ler fra Mekong Deltaet og bæredygtigt produceret. De er derfor perfekte ikke kun til sommerblomster, men også til små køkkenhaver til krydderurter og grøntsager.

Krukkerne er frostsikre ved korrekt behandling.

Hent mere inspiration på www.gramadesign.dk.

Nærmeste forhandler kan oplyses ved henvendelse til Grama Design, tlf. +45 8642 3702 / info@gramadesign.dk.

Varenumre og størrelser:
• H29 Ø29 300,00