Publiceret den: 11-01-2019
Ren Fritids rengørings og pleje produkter er nogle af Danmarks bedste produkter til rengøring og pleje af din campingvogn eller autocamper. Du har nu mulighed for at købe disse produkter med meget store rabatter.

Ændrede procedurer
Normalt plejer Dansk Teltimport, der er distributør af Ren Fritids produkter i Danmark at sælge Ren Fritids produkter fra deres stand på Ferie for Alle i Herning. I år er procedurerne omkring salg på messen ændret, så det er desværre ikke længere er muligt. Men Dansk Telt Import og Ren Fritid har fundet en løsning på dette.

John Damgaard fortæller, ”Vi har altid haft stor succes med at sælge vores produkter på messen, og kunderne har været rigtigt glade for at kunne købe dem der - også fordi vi altid har haft nogle gode messetilbud. Vi vil ikke skuffe vores kunder, og har derfor fundet på en løsning på problemet.”

Forudbestil og få kæmpe rabatter
Dansk Teltimport giver mulighed for at du kan forudbestille de produkter du gerne vil have. Så kan du bare hente dem på deres stand i Hal F, når det passer dig. På den måde slipper du også for at slæbe rundt på dem hele messen. Du ved dine produkter er reserveret til dig og bare venter på at du henter dem.

Ikke nok med det, der er er også kæmpe besparelser. På visse produkter er der helt op til 40 % rabat. Og ikke nok med det, køber du mere end 2 produkter, får du et produkt til en værdi af kr. 80,- med gratis.

Du gør sådan her:
• Klik ind på www.teltimport.dk
• Find de produkter du gerne vil have
• Betal produkterne
• Bliv vild glad over den store rabat du lige har fået
• Vent med spænding på Ferie for Alle 2019
• Gå rundt i messehallerne og kig på alle det spændende campingudstyr, flotte fortelte og lækre vogne
• Besøg Dansk Telt Import/Ren Fritids stand F 5210
• Sig dit navn og vis din kvittering
• Du får udleveret dine forudbestilte produkter
• Vær glad for, at du denne gang slap for at bære rundt på dem hele messen

Det er alle Ren Fritids produkter der kan forudbestilles, så der er ingen begrænsning.
John Damgaard
Telefon:39 65 12 98