Publiceret den: 07-01-2019
- Den 22. og den 24. december 2018 udkom to nye romaner på Forlaget Brændpunkt.

EFTERSMAG af A.J. Sandahl udkom 24. december 2018

Sarah har sit eget firma, hun har succes, og hun kan få, hvad hun vil have. Det får hun også – og lidt til. Bogen er en skildring af en kvinde og hendes opgør med hverdagens udfordringer og ikke mindst sig selv.

Den følger Sarah gennem op- og nedture, gennem forhold og venskaber og i hendes søgen efter at finde sig selv og meningen med det hele. Fra parcelhuskvarteret i Herning til de bonede gulve i Nordsjælland og til en skæbnesvanger konfrontation med kriminelle i jakkesæt.

Og i alt dette er bogen en sprængfarlig spændings- og kærlighedshistorie om forførelse, tilgivelse, forståelse, dobbeltliv og grænser.

EFTERSMAG er en roman, der udspiller sig før, under og efter finanskrisen i 2008. Den er skrevet med humor og varme og er samtidig tankevækkende, anderledes og yderst aktuel. Undervejs forvandles den til en nervepirrende historie om grådighed, valg, kærlighed og ikke mindst moral.

A.J. Sandahl, pseudonym, er en kvindelig dansk forfatter.

Eftersmag er hendes debutroman.

JORDEN ER FLAD af Ronny Reffelt udkom 22. december 2018

Vidste du, at Jorden er flad og ikke rund? Nej, vel?

Da min bedste ven, Charlie, hackede en computerserver med tilknytning til NASA, ramlede verden omkring os.

I et desperat forsøg på at redde vores og min veninde Annes liv, havde vi ingen andre udveje end at tage så langt mod nord som muligt. Hele vejen til Mount Meru på vores flade Jord...

I denne hårrejsende ungdomsroman møder vi de tre venner Kiefer, Charlie og Anne, som kommer i besiddelse af tophemmelige dokumenter, der beviser, at Jorden er flad. I et rasende tempo kæmper de tre unge for deres liv, men der er meget på spil for den internationale organisation, som skjuler Jordens sande form for menneskeheden.

Ronny Reffelt, f.1967 har tidligere udgivet: Sprøde Helte, Forlaget Sesam, 1993, Tristan & Chiaki – Virus (medforfatter Lene D. Møller), Forlaget Science Fiction Cirklen, 2013 samt Forfra, Forlaget Brændpunkt.

Bestil gratis anmeldereksemplar på: forlaget.braendpunkt@gmail.com

Læs mere på: www.brændpunkt.dk

Forlaget Brændpunkt