Publiceret den: 06-01-2019
Når vi er er stressede render vi rundt om os selv uden fokus - uden mål. Mens vi farer rundt og ikke rigtig får udført nogen af de mål, vi sætter os, kommer migrænen og spændingshovedpinen snigende . Tankernes støj af selvkritik, ris og kontrol vil ingen ende tage. Vi hamrer os selv oveni hovedet, fordi vi (igen) ikke har levet op til vores eget ideal af den helt perfekte kvinde i dagens Danmark.

Tankernes trædemølle holder sjældent pause, men sætter sig som støj på nethinden og fjerner vores fokus. I jagten på det perfekte liv ender vi med at lade tankernes støj overdøve alt, hvad vi førhen glædede os over.

Måske skulle vi standse op? Bare et øjeblik. Nyde nuet. Stilheden. Det nære. Trække vejret dybt ned i maven og ånde langsomt ud... Det er de vise ord, som mindfulness og meditations underviser Anne lader sine elever smage på, når de møder op til hendes klangoplevelser.

“Lad tankernes støj svinde helt i baggrunden. Sans klangskålenes frekvenser med dine ører og fornem lydbølgernes vibrationer dybt inde i kroppens muskler. Oplev øjeblikkets nærvær. Mindful bevidst væren her og nu.” Sådan lyder Anne Viese’s guidede Klangmeditationer, der tydeligvis får de fremmødte deltagere helt ned i gear!

Fakta om Anne Viese
Født 1976 i Odense
Oprindeligt Uddannet billedkunstner
Oprettede virksomheden Klang-oplevelser.dk d. 11/1 2016
Tilbyder ud over Klangmeditation også bla klangkoncerter, klangbade, Klangmassage kurser og som nyeste skud på stammen også Klangaktøruddannelse. En grunduddannelse, der lærer sine kursister alt om klangskåle og lydterapi.
Anne Viese

Klang-oplevelser.dk