Publiceret den: 11-12-2018
KHR Architecture har valgt ny bestyrelse bestående af formand Lasse Bolander og bestyrelsesmedlemmerne Teis Bruun og Jens-Erik Corvinius. Valget af bestyrelsen er besluttet ud fra ønsket om at styrke selskabets markedsmæssige profil og for at sikre virksomhedens arkitektoniske og kreative identitet. KHR vil være blandt de fortrukne arkitekter i Danmark og Norden.

KHR arbejder med projekter for offentlige og private kunder i Danmark og Norge. I dag opføres blandt andet nyt kontorhus og centerbebyggelse på Østerport Station, Sankt Hans retspsykiatri i Roskilde og et Børnehospital i Bergen, samt flere boligbyggerier i Københavnsområdet. KHR har ligeledes netop færdiggjort udbudsprojekter på Bispebjerg Akut Hospital og på Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet i Odense. Samlet har virksomheden har 70 ansatte og en omsætning på 50 MDKK og ambitioner om at øge omsætningen inden for de nærmeste år.

Ejerne bag KHR er stadig partnerne Mikkel Beedholm, Jan Søndergaard og Henrik Danielsen. Administrerende direktør er Lars Kragh.
Lars
Telefon:Kragh