Publiceret den: 26-09-2018
Whesco Trading – leverandør af dyreartikler i Skandinavien var søndag d 23 september 2018 nomineret til at blive den bedste distributør af dyreartikler i Europa, samme title som vi vandt tilbage i 2015..

Pet Quip er den Engelske organisation som uddeler prisen og ejerne af Whesco Trading Winnie & Henrik Siig deltog, og de fik tildelt gulddiplomet som den bedste ” International retailer/wholesaler-distributor of the year ” - Den bedste distributør / grossist virksomhed af dyreartikler i 2018.

Citat for uddelingen af prisen :

"This Catogori, is very difficult because the competision is very high, but our gold award winner, who have built up a respected business, taking huge strides in the past years. This wholesaler appreciates the quality of British products and services works very closely with suppliers also from the UK market, and they are friendly, professional and very effective

I'm delighted to announce that our gold winner is
Whesco."

Vi startede vores virksomhed for i 2009 år siden og vi selvfølgelig utrolig stolte over denne anerkendelse af det arbejde vi laver og at vi så igen kan blive belønnet internationalt er jo kæmpe stort for os, og vi takker selvfølgelig vores kunder som støtter os og har gjort dette muligt for os .

www.whesco.dk

Winnie & Henrik Siig