Publiceret den: 20-03-2017
En god måde at få gang i forårsfornemmelserne på er ved at lave en lille køkkenhave, hvor du kan så de tidlige sorter. Lige meget om du bor i lejlighed eller hus, så er det rart at have sin egen lille køkkenhave, og et godt alternativ til højbedet er at lave en smuk og hyggelig køkkenhave af krukker.

Du kan enten bruge en enkelt stor krukke, eller have en masse mindre krukker, hvor du planter salat og visse former for krydderurter, som kan tåle det tidlige forår. Miks og match de mange forskellige designs og former som de smukke chokoladebrune terracotta krukker fra Grama Design fås i.

Terracotta krukkerne er rigtig velegnede til dyrkning af grøntsager, da krukkerne er lavet af naturlige materialer. Leret som bliver brugt til Grama Designs terracotta krukker kommer fra Mekong Deltaet i Vietnam og er bæredygtigt produceret, hvorfor man roligt kan anvende dem til sine grøntsager.

Hent mere inspiration på www.gramadesign.dk.

Nærmeste forhandler kan oplyses ved henvendelse til Grama Design, tlf. +45 8642 3702 / info@gramadesign.dk.

Vejledende udsalgspriser fra 70,00 kr.
Trine Gram Dalby

Grama Design ApS