Publiceret den: 07-03-2017
Sunwise Eyewear har i mere end 20 år produceret kvalitetssolbriller til både professionelle atleter og motionister. Sunwise’ innovative produkter har modtaget masser af priser for design og funktionalitet i hjemlandet England. Nu introducerer vi Sunwise i Skandinavien!

”High-performance, high quality eyewear at affordable prices”

Med den stigende interesse der har været for outdoor sports de seneste år, synes vi hos Hartmann Sport at der mangler et prisbevidst kvalitetsprodukt inden for solbriller til sport og aktiv livsstil.

Hos Sunwise’ produkter er kvalitet, innovation og funktionalitet er i højsædet. Udvalget strækker sig fra essentielle og funktionelle solbriller til den nyeste teknologi inden for lysfølsomme, dugfri og vandafvisende briller. Brillerne er lette og robuste, helt ned til 22 gram, hvilket gør dem ideelle til bla. løb og cykling. Det britiske vejr minder på mange måder om det skandinaviske, hvilket betyder, at brillerne er designet med henblik på, at de skal fungere i alt slags vejr.

Sunwise og Hartmann Sport deler den holdning, at god kvalitet, funktionalitet og design behøver ikke at koste en formue. Vejl. udsalgspriser fra DKK 200 til 950 kroner, alt afhængig af hvor store krav man har til sine solbriller.

Sunwise Eyewear, baseret i Oxford – England, blev etableret i 1996 og har i perioden frem til i dag udviklet sig til et globalt anerkendt brand. Firmaets succes bygger på kontinuerligt udvikling af innovative og spændende designs samt at lytte til feedback fra brugerne. Sunwise har modtaget priser fra det Britiske Transportministerium og har høstet masser af ros fra medierne i hjemlandet.

Hartmann Sport IVS er en mindre grossistvirksomhed. Med den stigende interesse der har været for outdoor sports de seneste par år, synes vi at der mangler et prisbevidst kvalitetsprodukt inden for solbriller. Vi er stolte af at kunne kalde os den officielle Sunwise partner i de nordiske lande og har store forventninger til introduktionen til detailhandlen.
Jesper Hartmann Ulriksen

Hartmann Sport IVS