Publiceret den: 27-01-2017
eller nærmere .. et brætspil. Firmaet Nowus Games i Hasselager introducerer nu hele Vestsjællands eget spil.
Navnet på spillet bliver "CITYSPOT VESTSJÆLLAND" og er et særdeles underholdende quiz-videns-spil om
byerne på det vestlige Sjælland. Spillet vil indeholde ca. 900 spørgsmål, heraf ca. 400 lokale spørgsmål om virksomheder, attraktioner og institutioner, samt en række sjove fysiske aktiviteter. Nowus Games har i en årrække med succes udgivet disse underholdende brætspil i Tyskland og Danmark, og har til dato udgivet spil i mere end 150 byer og har solgt over 500.000 spil. I Danmark forventer Nowus Games at udgive spilet i ca. 65 byer, og turen er nu kommet til Vestsjælland. Projektleder Knud Møller Dam fra Nowus Games udtaler: " Vi er startet på at finde de lokale virksomheder og institutioner, som føler et stærkt tilhørsforhold VestSjælland og som har interesse i at styrke sit brand i området. Der er plads til maksimalt 20 virksomheder i spillet, som tegner et sponsorat for en lokal attraktion, og får en god markedsføringsplatform. "Vestsjælland på spil" forventes at komme i detailhandlen i løbet af et par måneder. "Vi er begyndt på at lede efter de virksomheder og institutioner som har en lokal tilknytning til området og som syntes det kunne være spændende at være med.
Så har det interesse, er det nu man skal melde sig til siger Knud Møller Dam, som kan kontaktes på:
kmd@nowusgames.dk eller mobil 40752010. Yderligere oplysning på www.nowusgames.com<http://www.nowusgames.com> .
Knud Møller Dam
Telefon:40752010