Publiceret den: 06-01-2017
Monotil og Nextron er fra den 1. januar 2017 gået sammen om at danne fælles virksomhed. Alle aktiviteter i Monotil vil blive overført til Nextron ApS som bliver et datterselskab af Norske Nextron AS.

Et mangeårigt samarbejde mellem Monotil og Nextron gjorde det naturligt at udnytte synergien med henblik på vækst. Ambitionen er, at Nextron ApS bliver det naturlige valg for virksomheder, der ønsker at styrke deres server/storage indsats.

Efter fusionen kan Nextron ApS tilbyde en lang række ydelser og services, der kommer hele vejen rundt om server, storage og workstation området.

Fokus på viden, service og innovation
Vi vil konkurrere på viden, innovation og service. Tilgangen er mulig takket være kompetencebredden hos Nextron ApS’s medarbejdere og samarbejdspartnere, som alle har solid uddannelse og mange års erfaring inden for deres respektive felt.

Tilgængelighed og fleksibilitet
Nextron ApS sætter en ære i at levere kvalificeret og personlig service. Alle server/storage løsninger tilpasses i tæt samarbejde med kunden, således at hardware og software er præcist afstemt med den enkelte kundens behov og krav.

Landsdækkende service
Nextron ApS kan tilbyde udvidet service samt on-site service i hele Norden.

Vi ser frem til at dele ekspertise, teknologier, og relationer mellem Monotil og Nextron, så vi kan betjene flere kunder, udvide produktudbud, og fortsat være førende på markedet inden for kundespecifikke server/storage løsninger primært baseret på Supermicro.
Både Monotil såvel som Nextron bringer begge komplementære styrker til bordet, men det vi deler er en passion for tilfredsstillelses af vores kunder gennem innovation og service.

Yderligere informationer
Monotil/Nextron står gerne til rådighed med yderligere oplysninger om ydelser, konfigurationer eller informationer omkring fusionen. Kontakt gerne direktør Henrik Bach på telefonnummer 50 52 24 14 eller mail hb@nextron.dk.

Om Monotil
Monotil blev etableret i 2011. I dag er vi 7 dygtige og engagerede medarbejdere, der har mere end 15 års erfaring med server/storage løsninger. Monotil har fra første år formået at have overskud hvilket er opnået hvert år siden. Vi leverer i dag kundespecifikke server/storage løsninger til et bredt udsnit af Universiteter og offentlige instanser samt større erhvervsvirksomheder i Danmark. Alt salg sker gennem vores forhandlernetværk som vi har opbygget i form af meget tæt og konstruktiv dialog gennem alle årene.

Om Nextron
Nextron blev etableret I år 2000 og består i dag af 22 dedikerede og dygtige medarbejdere i Norge og Sverige. Nextron har stor erfaring med design og salg af kundetilpassede it-løsninger til virksomheder, organisationer og den offentlige sektor. Vores mål er at være den foretrukne leverandør af højteknologiske servere og storage-systemer i Norden.
Henrik Bach

Nextron ApS