Publiceret den: 06-09-2018
Lanceringen af In-ear hovedtelefoner uden ledning, faldt ikke i god jord hos alle. De er nemlig meget små , og derfor også lette at miste. Dog er der de senere år, tilføjet flere varianter til listen, samt forbedrende tiltag, hvilket kan mærkes i de elektronikbutikker, som sidder på markedet.

Der er efterhånden ikke mange grunde til, ikke at vælge trådløse hovedtelefoner. Særligt ikke for dem der ønsker den gode lyd, fra de store bøffer der omslutter sig øret. Mulighederne er mange, og der er med garanti en model for hver smag. Hos Soundbutikken, har de bemærket en stigende interesse for hovedtelefoner, som giver mulighed for mere bevægelse.

“Vi er glade for at kunne tilbyde vores kunder et bredt og solidt udvalg af trådløse hovedtelefoner. Det ses klart, at der har været et behov for, at brugeren skal kunne bevæge sig mere frit, mens man er aktiv.” - Frederik jensen - Soundbutikken.

Kvaliteten af lyden er i fokus
Hos Soundbutikken ser man klart, at efterspørgslen er peget mod bestemte modeller. Særligt de modeller med designet “on ear”, er populære når bluetooth funktionen er på listen over funktioner de skal indeholde. Det muliggør nemlig, at få eminent lyd fra de større bøffer, og stadig kunne bevæge sig aktivt og frit, uden at være besværet af lange ledninger.

“Fordi vi har så bredt et udvalg af hovedtelefoner uden ledning, kan vi også tydeligt se, hvilken model vores kunder foretrækker..” - Frederik Jensen - Soundbutikken

Hvad er grunden til den stigende popularitet?
Hvis man spørger Soundbutikken, er grunden klokkeklar. Folk gider ikke bøvle med ledninger der hænger fast, kludrer sammen og ikke tillader de samme stik, alt efter hvilken type tlf. der er tale om.
Alle telefoner har i dag nemlig funktionen bluetooth. Derfor er man garanteret, aldrig at gå galt i byen, når man er på rov efter de helt rigtige hovedtelefoner.

Om Soundbutikken
Soundbutikken er en online butik, der sælger elektronikprodukter. De har et sortiment, som strækker sig lige fra TV til højttalere. De er derfor også erfarne på markedet, og har således også valgt at have et særligt bredt sortiment, når det kommer til trådløse hovedtelefoner. De kan kontaktes på tlf. 61 59 70 00.
Frederik Jensen
Telefon:61 59 70 00