Publiceret den: 04-09-2018
Slut med kalenderkaos og dobbeltbookinger. Intuitiv og smukt designet kalender-app giver overblik over familiens og delefamiliens mange planer.

”Jeg tjekker lige papirkalenderen og hører resten af familien.” Hvor tit siger du ikke sådan for derefter forgæves at forsøge at koordinere begivenheder fra en række kalendere on- og offline? Ofte går det alligevel galt og ender med frustrationer og dobbeltbookinger.

- Det vil Daysi lave om på.

Daysi er en usædvanlig lettilgængelig kalender-app, som samler familiens og delefamiliens aktiviteter ét sted og gør det let at koordinere aftaler på kryds og tværs.

Op til 8 brugere – ideel til både familier og delefamilier
Du kan oprette op til 8 personer i familien, hvor farver og indbydende grafik hjælper med til at skabe og bevare overblikket. Hver person er repræsenteret med navn, en farve og ikon eller foto. Tryk på personens foto og se personens planer for dagen, ugen eller måneden. Tryk på familie-ikonet og få et samlet overblik over alle familiemedlemmers aktiviteter. Har du behov for at dele et familiemedlems kalender med en anden familie, skriver du blot e-mailadressen på den person fra en anden familie, du vil dele med. Opretter du aftaler i kalenderen, mens du er offline, opdaterer Daysi selv, når du igen er online. I det hele taget er Daysi så nem at bruge, at selv børnene begynder at lægge deres aftaler ind, fortæller Partner Bo K. Larsen, som er en af de personer der nu står bag virksomheden.

Skabt af kalendereksperter
”Daysi er skabt af erfarne kalenderudviklere, som har fokuseret på at give familier, delefamilier og travle par det ultimative overblik over deres aktiviteter og begivenheder. I det hele taget er der lagt vægt på, at appen er grafisk, designmæssigt og funktionelt overlegen. Vi brænder for at gøre planlægning let og har naturligvis et ønske om, at Daysi bliver et værdsat og uundværligt redskab i mange familiers dagligdag, siger Bo K. Larsen.”

De øvrige kalender-entusiaster bag Daysi er bl.a. nu afdøde Ole Berg, der opfandt kalendersystemet Time/System. Med i samarbejdet er desuden Thomas Gjørup, som tidligere har ejet Top-Toy sammen med sin familie, Tom Olesen der tidligere har arbejdet sammen med Ole Berg samt Bo K. Larsen der har en lang karriere i IT-branchen i danske og internationale virksomheder.

Mere om Daysi
• Daysi er oplagt som ”masterkalenderen”, der samler alle familiens aktiviteter ét sted
• Enkelt design leverer overblik og brugervenlighed
• Aktiviteter og begivenheder kan oprettes og gentagelse/notifikation kan konfigureres
• Kalenderen for et familiemedlem kan nemt deles med en anden familie
• Notifikationssystem giver besked ved nye aktiviteter og ved ændringer
• Kan bl.a. synkroniseres med f.eks. iCal på iPhone & MacBook og opdatere ekstern arbejdskalender
• Ugeplan kan udskrives og bruges til hurtig visuelt overblik i køkkenet
• Download fra Apple App Store og Google Play.
• 14 dages gratis prøveperiode, herefter 19,- / md eller 149,- / år – gælder for 8 familiemedlemmer