Publiceret den: 26-06-2018
Albino monkey ApS, firmaet bag Funtoys.dk har udviklet en ny glidecreme til mænd for at tilgodese de mandlige Danske soveværelses gymnaster.

Tissemands olie er tissemandens helt egen glidecreme.
Første multi-use formula sexolie til at dække alle tissemandens sexlege-behov: Fordi den kan bruges både som tidligere glidecremer til sexuelle formål, men også til intim og helkrops massage.

Tissemands olie er den første ikke silikonebaseret olie for mænd. Den er en ekstra langtidsholdende glidecreme, som tilmed er sikker ved brug med kondomer og sexlegetøj, hvilket gør den til en must-have for enhver mand.
”Den smørende effekt holder hele natten, så man ikke behøver at stoppe op og smøre efter hvert 5 minut” Siger Peter Østersø fra Albino monkey.

Tissemands olie gør en forskel! Hidtil har mænd enten måtte vælge en vandbaseret eller en silikonebaseret glidecreme, alt efter om de skulle bruge hånd, kondom, tissekone eller sexlegetøj. Tissemands Olie er den næste generation af multi-use glidecremer, som kan bruges til alle formål, hvilket også gør den tegnebogs-venlig, da man nu kun skal købe et produkt.

“Tissemands olie er til alle os rigtige mænd: Både til begynderen og den erfarne. Den unge og den gamle. Ham der bruger hånden, ham der bruger sexlegetøjet og ham der bruger de rigtige tissekoner” siger Peter Østersø fra Albino monkey.

FAKTA OM TISSEMANDS OLIE

-GLIDECREME TIL MÆND: Tissemands Olie er en glidecreme specielt designet til mænd. Den unikke formula med bl.a. en højkvalitets mandelolie og omega 3 olier tilbyder optimal ydeevne, som medvirker til en høj komfort og sikkerhed ved intim brug.

-LANGTIDSSMØRENDE EFFEKT: Tissemands Olie er en utrolig langtidssmørende sexolie, som kan bruges hver dag eller til den enkelte aften med hardcore action!

-IKKE IRRITERENDE FOR VAGINAL SLIMHINDE: Tissemands Olie er en ikke-irriterende sexolie for den vaginale slimhinde og kan også bruges som massage olie.

-ALLERGIVENLIG OG KONDOMSIKKER: Tissemands Olie er allergivenlig og kondomsikker og den er fri for parfume, parabener og præservativer.

-MEDICINSK DATABLAD: Tissemands Oliens unikke ingredienser er medicinsk kvalitet og holder altid din hud blød og glat.

-DANSK PRODUKT: Tissemands Olie er både udviklet, testet og produceret i Danmark.

Tissemands Olie leveres i 100 ml, så den kan medbringes I håndbagagen på flyveren og kan købes på: www.funtoys.dk

For mere information kontakt Peter Østersø på peter@funtoys.dk eller tlf. 3117 3553.
Peter Østersø

Albino monkey aps