Publiceret den: 09-05-2018
I en tid, hvor frygten for nethandel bliver mere og mere udbredt for de fleste detailkæder, bygger Biltema nu endnu flere og større varehuse rundt om i Danmark. Alle steder, hvor der er et kundegrundlag, og hvor kunderne ønsker, at vi skal etableres, er aktuelle for os, udtaler adm. direktør i Danmark Jacob Borring Møller, og fortsætter:

- Vores erfaring er, at vores kunder ønsker varen her og nu og ikke efter flere timers eller dages ventetid. – De ønsker at se, hvad de køber, samt forudsigelige lave priser.

Satser på indkøbsoplevelser
- Vi tror på, at vores kunder gerne vil have en indkøbsoplevelse. F.eks. som at opleve varer, man overhovedet ikke vidste eksisterede, opleve hvordan et 10 års garantiprodukt føles og ved selvsyn konstatere, hvor meget en LED pære lyser. Vi tænker også, at det er en fordel at have varen i hånden, inden der tages beslutning om et køb. Vi tror også på, at det er et aktiv, at kunden har muligheden for at søge råd og vejledning hos en medarbejder, hvis der er det mindste at være i tvivl om, fortsætter Jacob Borring Møller.

Satser på caféer i varehusene
Der findes allerede caféer i flere af Biltemas varehuse. Det er et koncept, der er kommet for at blive. I caféen kan kunden nyde en bid mad til de velkendte lave Biltema-priser. Igen – en del af en god indkøbsoplevelse, fortsætter Jacob.

I Danmark er der varehuse i Aalborg, Odense, Næstved, Horsens, Rødekro, Esbjerg, Slagelse, Fredericia, Randers, Glostrup og Holbæk og endnu flere er på vej. I dag er der 146 Biltema varehuse i hele norden.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til adm. direktør Jacob Borring Møller på
tlf. 50 90 01 04 – jacob.moller@biltema.com
Jens Stig