Publiceret den: 01-05-2018
Scandinavian Packaging har gennem de seneste år gennemgået en overordentlig positiv vækst og udvikling. For ligeledes at sikre denne fremtidige udvikling har Scandinavian Packaging fusioneret med Novio Packaging Group. Novio Packaging Group inkluderer allerede de internationale emballage distributører Oosterbeek Packaging B.V., MAER Flexibles B.V., Alpha Packaging International B.V., MAER Hong Kong Ltd. og FehnPolycap GmbH.
Novio Packaging Group dækker dermed alle aspekter af emballage og har global rækkevidde.
Scandinavian Packaging vil forsat opererer ud fra den eksisterende produktionslokation i Borup, DK og vil fortsat blive ledet af Hanne Zinck og Bjarke Arlø.

“Det er en drøm at kunne fortsætte den positive udvikling for Scandinavian Packaging og samtidig have support fra Novio Packaging Group”.
Hanne Zinck, COO & Partner, Scandinavian Packaging A/S

“Novio Packaging Group har et fantastisk bredt produktsortiment – og vi kan ikke vente med at introducere det vores skandinaviske kunder”.
Bjarke Arlø, CEO & Partner, Scandinavian Packaging A/S

“Nu hvor vores markedsområde ligeledes dækker Skandinavien kan vi tilbyde en endnu bedre Paneuropæisk service. Med denne fusion øger vi vores internationale effektivitet og købskræft for begge parter. Værdierne i Scandinavian Packaging som kvalitet, tillid og forståelse vil uden tvivl forstærke vores brand”.
Marck Jansen og Erik Trum, Direktører hos Novio Packaging Group

Om Novio Packaging Group
Det international Novio Packaging Group B.V. har eksisteret siden 1978 som distributør af primær emballage og emballageløsning for den farmaceutiske, kosmetiske, fødevare og husholdsningsbrance. Fra gruppens domicil i Wijchen er personalet fokuseret på den totale værdiskabelse hos kunderne, gennem stort branchekendskab, bæredygtige løsning og effektive IT- og logistikløsninger. I en kombination af gode europæiske samt asiatiske partnere har virksomhed oplevet konstant vækst siden år 2000.

Vi ser frem til ligeledes at bringe værdi til Jeres emballage i fremtiden.
Mia Brandt
Telefon:61301944