Publiceret den: 20-04-2018
Ny thriller om musikbranchen af tidligere producer Paul Bach

Den 12. maj 2018 udkommer thrilleren PANDORAS ÆSKE, der udspiller sig i det danske musikmiljø, som Paul Bach har et indgående kendskab til, da han som kompagnon i selskaberne Sonet og Harlekin har været med til at lancere nogle af de største danske kunstnere.

Bogen har udgivelsesdag den 12. maj på Lille Bogdag, Charlottenborg Kunsthal, hvor forfatteren vil være tilstede.
?
Paul Bach startede i en alder af 16 år, sammen med en kammerat, sit første pladeselskab, de noget overmodigt kaldte Hit Records.
Senere udgav han i pladeselskabet Sonet en række af Danmarks mest elskede kunstnere, blandt hvilke tæller Povl Dissing, Clausen og Petersen, Eva Madsen og Sanne Salomonsen. Det var også Sonet, der udsendte Gasolins allerførste optagelser.
Han etablerede siden, sammen med en kollega fra Sonet, et nyt pladeselskab, Harlekin, som fik stor succes med produktioner med Bamses Venner, Frits Helmuth, De Nattergale samt Troels Trier og Rebecca Brüel - for blot at nævne nogle få.
Paul Bach er tidligere udkommet med krimien Frit fald og filmmanuskriptet til Sextet.
?
Scenen for Paul Bachs thriller, PANDORAS ÆSKE, er den danske musikbranche, hvor sangeren Sophie Olsen pludselig og uventet er blevet et verdenshit. Hemmeligheder fra fortiden, som truer med at ruinere hendes karriere, får Wulf, hendes mere end anløbne manager, til at gøre, hvad han mener er nødvendigt for at stoppe den katastrofe, afsløringen vil være.
Da PANDORAS ÆSKE først er åbnet, får det uoverskuelige og tragiske konsekvenser for historiens personer.

Vi fremsender meget gerne et anmeldereksemplar ved henvendelse på mail forlaget.braendpunkt@gmail.com eller på telefon 61 31 98 54.

Læs mere på www.brændpunkt.dk og www.facebook/forlagetbraendpunkt

Forlaget Brændpunkt
www.brændpunkt.dk