Publiceret den: 16-03-2018
Belugi.dk kåret som Danmarks billigste sexshop 2018

Det uvildige prissammenligningssite dildo-priser.dk har kåret belugi.dk som Danmarks billigste sexshop. Kåringen er sket ved at sammenligne prisen på 10 forskellige produkter indenfor kategorierne sexlegetøj til mænd, sexlegetøj til kvinder og sexlegetøj til par.

De butikker, der har været med i undersøgelsen er Aclingeri, Alor, Belugi, Darkrose, Erotic4fun, Lovejoy, Sexkanin, Sexshop, Sinful, Uniquelady, WinkWink og her var www.belugi.dk altså billigst. Det kan godt betale sig, at kigge sig for skriver Jonas fra dildo-priser.dk i forbindelse med kåringen. Faktisk fandt dildo-priser.dk ud af, at det er 69% dyrere at købe sexlegetøj til de højeste priser sammenlignet med de laveste priser. Og det er vel og mærke for fuldstændig identiske produkter.

”Vi er meget stolte af kåringen” siger Mik Oddershede, der er direktør for Belugi. ”Vi har brugt et år på at identificere de produkter, som vi mener, passer til de nordiske forbrugere. Samtidigt med, forhandlede vi direkte med producenterne, så vi var sikre på, at få de laveste priser. Altså uden fordyrende mellemled, der ofte tager 40% - 100% i avance. Vores økonomiske styrke har stor betydning, når vi forhandler priser med producenterne af sexlegetøj og lingeri. Vi aftager store mængder, da vi når ud til forbrugerne i hele Norden. Og derfor kan vi også tilbyde de laveste priser i Danmark og i øvrigt også i resten af Norden. Det er en kæmpe fordel, da vi er en ny spiller på markedet”, udtaler Mik Oddershede.

Gratis fragt
Ud over, at Belugi er Danmarks billigste sexshop, når man sammenligner prisen på de 10 varer, har Belugi også gratis fragt på alle ordrer – uanset ordrestørre. ”Vi indførte gratis fragt i Danmark i december 2017 med stor succes. Vores julehandel var helt vild med en omsætningsstigning på næsten 1000 % i december. Vi har derfor valgt at fastholde Gratis fragt konceptet”, fortæller Mik Oddershede. ”Selvfølgelig er der ordrer, hvor vi ikke tjener nogle penge. Men de kunder, der tidligere har handlet hos en af vores konkurrenter, får mulighed for at prøve os af og gå på opdagelse blandt vores mange 1000 produkter” siger Mik Oddershede. ”Og så kan de se, at Belugi.dk har diskret dag-til-dag levering. Så håber vi naturligvis, at de vender tilbage næste gang, at de køber sexlegetøj”.

Om undersøgelsen
Dildo-priser.dk er et uafhængigt prissammenligningssite, der indhenter priser fra de største online sexshops i Danmark. Kåringen er sket på baggrund af prissammenligning af 10 produkter fra forskellige leverandører og indenfor forskellige kategorier af sexlegetøj.
Mik S. Oddershede

Belugi A/S