Publiceret den: 15-03-2018
Med kun lige omkring et halvt år på markedet, bliver online sexshoppen Belugi.dk kåret som Danmarks billigste sexshop 2018 af prissammenligningssiden Dildo-priser.dk. De har undersøgt prisniveauet hos de 10 største danske sexshops på nettet, og her var Balugi overordnet set den billigste.

Nogle gange kan det betale sig at være den nye dreng i klassen. For det betyder tit, at man har et nyt og frisk syn på tingene, og kan charme lærerinden på en ny måde.

Sådan må det også siges at være med Belugi.dk, der slog dørene op til deres online sexshop så sent som i juni måned sidste år. Det skete i et marked, der ellers i mange år har været domineret af en enkelt stor spiller herhjemme og så en række andre webshops, der mere eller mindre lagde sig i slipstrømmen af markedslederen.

Egen sexolog og nordisk marked fra dag et

Bag Belugi står Marie og Mik Oddershede. En af de store forskelle på Belugi.dk og de øvrige spillere på markedet, er, at Marie er uddannet sexolog. Derfor kan ud hun dels give kunderne en seriøs og faglig kompetent rådgivning, og dels skriver hun de guides og andre informative tekster, der findes om sex, sexlegetøj og samliv på webshoppens blog.

En anden forskel er, at Belugi startede op i alle fire nordiske lande på en gang. Det betød, at de allerede fra dag et kunne købe ind direkte hos producenterne og derved springe fordyrende mellemled over. Det har givet Belugi bedre og billigere priser allerede fra starten, hvorfor de da også giver 100 % prisgaranti i alle de nordiske lande.
Så faktisk kom det ikke overraskende for CEO Mik Oddershede, at Belugi.dk er endt med at løbe med titlen som Danmarks billigste sexshop 2018. "Vi er bevidst gået efter at købe vores varer direkte fra producenterne, så vi kunne skære alle fordyrende mellemled væk fra starten", udtaler han.

Dildo-Priser.dk står bag undersøgelsen

Prisen som Danmarks billigste sexshop 2018 uddeles af prissammenligningssiden Dildo-priser.dk. De har i lidt over 5 år holdt øje med prisniveauet hos de danske sexshops på nettet. Så er du på jagt efter det billigste sted at købe sexlegetøj, er det der, du kan starte din søgen.

Hvert andet år gør Dildo-Priser.dk status over markedet og udpeger Danmarks billigste sexshop baseret på et tænkt indkøb af 10 forskellige produkter inden for sexlegetøj. Produkterne er udvalgt blandt de mest populære stykker sexlegetøj og forhandles af alle de deltagende sexshops.

Gratis fragt fik Belugi til at trække fra konkurrenterne

Det er den totale pris inkl. forsendelse, der er brugt til at rangordne de 10 største danske sexshops efter.
Her hjælper det, at Belugi kører med gratis fragt på alle ordrer uanset ordrestørrelse. Det startede de med som et forsøg i forbindelse med julehandlen i december 2017. Det var dog imidlertid så populært blandt kunderne, at webshoppen besluttede at forlænge tilbuddet.

"Lige nu undersøger vi, om vi kan gøre gratis forsendelse til en permanent løsning. For det vil gøre det endnu billigere for vores kunder at lægge enkeltordrer hos os. Her udgør fragten tit en stor procentdel af prisen", slutter Mik Oddershede fra Belugi.dk.

Du kan læse hele undersøgelsen og dykke ned i tallene på Dildo-Priser.dk.

Jonas Olsen
Telefon:31232010