Publiceret den: 06-03-2018
I uge 12 slår Airtrix Klatre & Trampolinpark dørene op til en af Europas største og bedst udstyrede trampolinparker i Nordhavn på Østerbro. Hele 4500 m2 fyldt til bristepunktet med store trampolinområder, ninjabaner, parkour/freerun, skumbassiner og kæmpe airbags med udspring og udfordringer af forskellige slags, trapez, trampolin-basketball, performance trampoliner, trampolin-høvdingebold, trampolin-fodbold, interaktive trampolinspil og meget meget mere. Til de mindre søskende under 5 år, kommer der også et miniland.

Den gigantiske adrenalinpark har en tilhørende café med mad og drikke samt mulighed for at afholde fødselsdage, polterabends, firmaevents m.m.

Folkene bag Airtrix er allerede kendt for indendørs forlystelsesparker, da de også står bag Dinos Legeland. Herfra viderefører de filosofien med at have det bedste udstyr i høj kvalitet, bedste sikkerhed og maximal underholdningsværdi.

- Vi glæder os til at byde velkommen til dette udstyrsstykke af en adrenalinpark. Selvom trampolinparker er ekstremt populært og meget udbredt i resten af den vestlige verden, er det en forholdsvis ny form for forlystelsespark i Danmark. Vi ser frem til at tilbyde en Rolls-Royce model til alle vores kommende gæster, siger Carsten Olesen, der er iværksætteren bag Airtrix, og fortsætter – Vi gør aldrig noget halvt, og bruger måske lidt for mange penge når vi bygger. Men til gengæld regner vi med, at gæsterne godt kan mærke den ekstra energi der er lagt i produktet, og som giver dem den bedste oplevelse i vores parker.

Airtrix åbner som nævnt i løbet af uge 12 på Kattegatvej 4, 2150 Nordhavn og du kan se mere på deres hjemmeside www.airtrix.dk.
Carsten Olesen

Airtrix Nordhavn ApS