Publiceret den: 14-02-2018
Ordrestyring.dk styrker sin position og træder ind på den røde løber som Eksklusiv Partner til ÅRETS HÅNDVÆRKER™ for at manifestere, at Ordrestyring.dk er det foretrukne onlineværktøj når det gælder styring af ordre af Danmarks bedste håndværkere.

”Vi er rigtig glade for at Ordrestyring.dk udvider deres støtte til ÅRETS HÅNDVÆRKER™ og fremover indgår som Eksklusiv Partner. Det er vigtigt for os at de virksomheder, der støtter op om ÅRETS HÅNDVÆRKER™ er nogen som håndværkeren anvender i det daglige”udtaler Adm. Direktør og stifter af Anmeld Håndværker, Peter Birkelund og fortsætter, ”Ordrestyring.dk har samme idealer og værdier som Anmeld Håndværker – idet vi alle brænder for at gøre en forskel for håndværkerbranchen. De gør det med deres ordrestyring og vi hylder Danmarks bedst anmeldte ÅRETS HÅNDVÆRKER™”.

”Ordrestyring.dk er glade og stolte over, igen, at være med til at bakke op omkring det gode håndværk. Vi har nu været med siden starten af 2013, og vi er stolte over at vi kan være et af de værktøjer som håndværkeren bruger i dagligdagen, for at han kan levere et godt stykke arbejde. Vi glæder os over når vores kunder bliver finalister til ÅRETS HÅNDVÆRKER™, eller deltager i andre konkurrencer som fx DM i Skills, hvor en af vores kunder løb med titlen til Danmarks bedste Elektrikerlærling.
Festen i cirkusbygningen er en festdag for alle – for håndværkerbranchen, for finalisterne og deres ansatte. Det vil vi gerne være med til at fejre. Vi hedder Ordrestyring – og det er præcis det vi gør”

ÅRETS HÅNDVÆRKER™ afvikles årligt i april i Cirkusbygningen som fyldes med 1.000 spændte og glade håndværker, der alle gennem de seneste år har fået mange tusinde kundeanmeldelser. Vinderen kåres i forskelige fagkategorier af en fagjury.

Billede tekst: Her ses Mads Teissøe (tv) fra Anmeld Håndværker, Tommy Hahn Sørensen fra Ordrestyring.dk og Peter Birkelund (th) fra Anmeld Håndværker
Peter Birkelund

bygogbolig.dk ApS