Publiceret den: 22-01-2018
Tilbage i 2016 udgav den vestjyske artist og sangskriver Henrik Bank sit debutalbum The Journey. Nu er han på banen igen, denne gang med en helt ny single kaldet ”I still believe in love”. Lige som det foregående album er sangen indspillet i Nashville, USA. I studiet har han fået selskab af en række fantastiske studiemusikere under ledelse af Larry Beaird som arbejdet sammen prominente country navne som Blake Shelton, Luke Bryan, Rascal Flatts, Dolly Parton, Miley Cyrus og mange flere.

Det er ikke helt uden grund at indspilningen foregår netop i Nashville, countrymusikkens hovedstad. Sangeren er nok dansk, men stilen er stærkt inspireret af den moderne country genre. Det har givet en skøn sammenblanding mellem country og skandinavisk pop/folk som bestemt er værd at lægge ører til.

Flere radiostationer har taget Henrik Bank til sig fortrinsvis i Danmark, men også lyttere så langt væk som Australien har mulighed for at blive mødt med sangene.

Henrik Banks nye single er tilgængelig på de gængse streamingtjenester fra d. 31. januar 2018. Tekst og musik er skrevet af Henrik Bank selv.

Er man interesseret i at opleve Henrik Bank live, kan man bl.a. 10. februar opleve singlen og de øvrige sange præsenteret til Country Meeting Berlin i den tyske hovedstad.
Henrik Bank
Telefon:20251615