Publiceret den: 16-01-2018
Volkswagen Erhvervsbiler træder ind på den røde løber som Eksklusiv Partner til ÅRETS HÅNDVÆRKER™ for at manifestere, at Volkswagen Transporter og Volkswagen Crafter er den foretrukne kassevogn af Danmarks bedste håndværkere.

”Vi er rigtig glade for at vi nu får Volkswagen Erhvervsbiler som Eksklusiv Partner. Det er vigtigt for os at de virksomheder, der støtter op om ÅRETS HÅNDVÆRKER™ er nogen som håndværkeren kan genkende sig selv i ”udtaler Adm. Direktør og stifter af Anmeld Håndværker, Peter Birkelund og fortsætter, ” som ansvarlig for marketing er det fantastisk at vi har de seneste to års vinder af ”Van of the Year” i Europa – Volkswagen Crafter og Volkswagen Transporter for håndværkere, kørende og reklamere for ÅRETS HÅNDVÆRKER™”.

Marketingchef for Volkswagen Erhvervsbiler, Nicolai Løje Farganis, udtaler: ”I det daglige arbejder vi for at yde den bedste service til vores kunder, samtidig med at vi tilbyder de bedste produkter i markedet. Deltagerne i ÅRETS HÅNDVÆRKER™ skal også levere det gode produkt samt fantastisk service for at komme i betragtning til de eftertragtede priser. Derfor ser vi det perfekte match mellem Volkswagen Erhvervsbiler og ÅRETS HÅNDVÆRKER™.”

ÅRETS HÅNDVÆRKER™ afvikles årligt i april i Cirkusbygningen som fyldes med 1.000 spændte og glade håndværker, der alle gennem de seneste år har fået mange tusinde kundeanmeldelser. Vinderen kåres i forskelige fagkategorier af en fagjury.
Peter Birkelund

bygogbolig.dk ApS - Anmeld Håndværker